Naujienos

2025-05-09

Technologijų entuziastas: „Kiekvienas vaikas turės mokėti sukonstruoti robotą“

Technologijų entuziastas, aukščiausio lygio tarptautinius laurus skinančios Lietuvos moksleivių robotikos bendruomenės „Lituanica X“ vadovas, robotikos lygos įkūrėjas Algirdas Augustaitis įsitikinęs: kiekvienas vaikas iš prigimties yra inžinierius ir kūrėjas. Apie tai rašoma pranešime žiniasklaidai.

2025-04-15

Sensoriniai kambariai – geresnei savijautai ir pojūčių balansui

Sensoriniai kambariai vis dažniau tampa neatsiejama įvairių ugdymo įstaigų ir organizacijų dalimi, siekiant sukurti aplinką, kurioje galima atsipalaiduoti, sumažinti stresą ir lavinti pojūčius. Viena iš tokių iniciatyvų – sensorinių kambarių įrengimas ugdymo įstaiguose, kuriuos kuria UAB „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) įmonė. Tokios aplinkos poreikis kyla iš visuotinio įtraukiojo ugdymo tendencijų ir augančio suvokimo, kad subalansuoti pojūčiai padeda geriau susikoncentruoti, mažina emocinę įtampą bei didina bendrą gerovės jausmą.

2025-01-08

Skaitmeninė mokymo revoliucija: virtualios realybės pritaikymas mokytojų parengimui

Šiuolaikinė švietimo sistema reikalauja nuolatinės inovacijų paieškos, kad pedagogai būtų pasirengę efektyviai ugdyti ateities kartas. Inovatyvi virtualios realybės technologija ir simuliacinės klasės atveria naujų galimybių pedagogų mokymo procese. Bendradarbiaujant „Biznio mašinų kompanijai“ (BMK), Vilniaus universitetui (VU) ir žaidimų kūrimo kompanijai „Nieko“ sukurta simuliacinė klasė suteikia galimybę būsimiesiems pedagogams išbandyti įvairias ugdymo situacijas, naudojant mokinių avatarus ir dirbtinį intelektą, taip paruošiant juos dirbti šiuolaikinėje, technologijų kupinoje aplinkoje.

2024-12-03

BMK pristato: Taivano ir Lietuvos mokslininkių sukurtas žaidimas mokys programuoti be kompiuterio

Lietuvoje pristatytas inovatyvus, edukacinis stalo žaidimas „Robot City“, kuris padeda mokytis programavimo ir lavinti algoritminį bei informatinį mąstymą be kompiuterio. Šį tarptautinį pripažinimą pelniusį žaidimą sukūrė Taivano pedagogikos universiteto mokslininkė prof. dr. Ting-Chia Hsu. Prie lietuviškosios žaidimo versijos adaptacijos prisidėjo Vilniaus universiteto mokslininkė, ne vieną apdovanojimą pelniusi prof. dr. Valentina Dagienė, tarptautinio informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“, kuris ką tik atšventė dvidešimtį, sumanytoja ir įkūrėja.

2024-10-22

Inovatyvūs sprendimai „Circle K“ degalinėse: nauda ir verslui, ir klientams

Degalinių tinklas „Circle K“ klientams pasiūlė naujovę – skaitmeninius meniu ekranus. Juose klientams operatyviai pateikiami naujausi ir aktualiausi pasiūlymai, su kuriais susipažinti – paprasta ir patogu. Inovatyvių IT sprendimų bendrovės „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) įdiegtas sprendimas prisidėjo prie kaštų taupymo, klientų patirties gerinimo ir padėjo išspręsti informacijos valdymo bei atnaujinimo problemas.

2024-08-23

Jau netrukus: atvirų durų dienos Spaudos ir gamybos inovacijų HUB

Rugsėjo 4-5 d. Spaudos ir gamybos inovacijų HUB rengia atvirų durų dienas, Gamybos ir inovacijų slėnyje, Nalšios g. 11, Vilniuje. Šis dviejų dienų renginys – vertinga proga pramonės profesionalams ir entuziastams susipažinti su naujausiomis gamybos technologijų tendencijomis ir pasiekimais.

2024-07-26

Darbdavio įvaizdis: veikia, kai patvirtintas darbuotojų

Technologinių tyrimų ir konsultacijų įmonė „Gartner“ išskyrė pagrindines šių metų tendencijas, su kuriomis susidurs organizacijos ir įvaizdžiu besirūpinantys darbdaviai. Giedrė Vinickienė, „Atea“ ir „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK) komunikacijos ir rinkodaros vadovė, akcentuoja, kad į tai būtina atsižvelgti, ypač IT kompanijoms, kurių įvaizdis rinkoje lemia jų patrauklumą konkuruojant dėl talentų.

2024-06-10

BMK lankėsi DRUPA 2024 parodoje: žvilgsnis į skaitmeninės spaudos ateitį

BMK atstovai lankėsi didžiausioje pasaulyje spausdinimo technologijų parodoje DRUPA, Diuseldorfe ir grįžo įkvėpti, kupini energijos ir naujienų apie inovacijas skaitmeninės spaudos technologijų ir automatizavimo srityje.

Cookie Settings