Techninis centras


BMK techninis centras teikia profesionalias spausdinimo ūkio priežiūros paslaugas, pro aktyvų eksploatacinių medžiagų ir įrenginių stebėjimą, garantinės ir po garantinės įrangos priežiūros paslaugas. Mūsų komandą sudaro gausi kvalifikuotų serviso inžinierių, „Help Desk“ specialistų, konsultantų komanda.
Jau daugelį metų bendradarbiaujame su pasaulinio lygio orgtechnikos gamintojais ir esame oficialus jų atstovas, teikiantis garantinę priežiūrą Baltijos šalyse. Atstovaujami gamintojai:

  • Xerox
  • Lexmark
  • HP
  • Epson

Spausdinimo ūkio priežiūra ir aptarnavimas

Kodėl verta patikėti savo spausdinimo infrastruktūros priežiūrą BMK komandai? Esame akredituoti Xerox XPPS (Xerox Partner Print Services) partneriai, taikantys naujos kartos spausdinimo infrastruktūros valdymo paslaugas, atitinkančias pasaulinius standartus.
Mūsų naudojama nuotolinė spausdinimo valdymo paslauga leidžia laiku pastebėti ir identifikuoti galimus sutrikimus ir prisijungus nuotoliniu būdu, arba esant poreikiui specialistui atvykus į vietą, viską sutvarkyti. Taip pat sistema leidžia stebėti eksploatacinių medžiagų būseną, o joms baigiantis mūsų specialistai išsiunčia papildymą. Jums nebereikia galvoti, kada užsakyti naują tonerį – viskuo pasirūpiname už jus.

Teikiame spausdintuvų priežiūros ir taisymo paslaugas pagal iš anksto suderintus SLA terminus. Pasirašome susitarimą dėl bendrų teikiamų paslaugų bei aptarnavimo sąlygų ir užtikrinamų paslaugų kokybės parametrų.

Biurų segmento aptarnaujama įranga

Esame oficialūs Xerox, HP, Epson, Lexmark partneriai ir aptarnavimo centras.  Taisome tokius aparatus, kaip pavyzdžiui:

Xerox: WorkCentre 3325, 3655, 7120, 7220, 5755, 5855, 5955, 7835; Altalink C8035, B8035; Versalink C405, B615, C7030, B7030 Phaser 3300, 3615;

HP: JaserJet M506, E77830, E87650 M426; HP PageWide 586, E58650, P55250, P57750, P77740

Lexmark: MS410, MX421, MS510, MS811, MS826, MX511, MX521, MX611, MX622, MX711, MX722, CX725,

Epson: SURECOLOR SC-T7200D, SC-T5200D, SC-T3200D SC-T5200, SC-T3200, SC-T7000, SC-T5000, SC-T3000, SC-S30600, SC-S30610, SC-S40600, SC-S40610, SC-S50600, SC-S50610, SC-S70600, SC-S70610, SC-S80600, SC-S80610, SC-F2000, SC-F6000, SC-F7000, SC-P5000, SC-P6000, SC-P7000, SC-P8000, SC-T7200, STYLUS PRO 7700, PRO 7900, PRO 7890, PRO 9890, PRO 9700, PRO 9900

Įvertinę gedimą, atlikę įrenginio diagnostiką, remontą atliekame pagal valandinį arba pilnos priežiūros aptarnavimo susitarimą.

Sugedus įrenginiui, gedimą registruokite tel. nr. 8 5 212 61 88, el. paštu servisas@bmk.lt, arba pildykite užklausą internete 

Cookie Settings