Naujienos

2024-12-03

BMK pristato: Taivano ir Lietuvos mokslininkių sukurtas žaidimas mokys programuoti be kompiuterio

Lietuvoje pristatytas inovatyvus, edukacinis stalo žaidimas „Robot City“, kuris padeda mokytis programavimo ir lavinti algoritminį bei informatinį mąstymą be kompiuterio. Šį tarptautinį pripažinimą pelniusį žaidimą sukūrė Taivano pedagogikos universiteto mokslininkė prof. dr. Ting-Chia Hsu. Prie lietuviškosios žaidimo versijos adaptacijos prisidėjo Vilniaus universiteto mokslininkė, ne vieną apdovanojimą pelniusi prof. dr. Valentina Dagienė, tarptautinio informatikos ir informatinio mąstymo konkurso „Bebras“, kuris ką tik atšventė dvidešimtį, sumanytoja ir įkūrėja.

2024-10-22

Inovatyvūs sprendimai „Circle K“ degalinėse: nauda ir verslui, ir klientams

Degalinių tinklas „Circle K“ klientams pasiūlė naujovę – skaitmeninius meniu ekranus. Juose klientams operatyviai pateikiami naujausi ir aktualiausi pasiūlymai, su kuriais susipažinti – paprasta ir patogu. Inovatyvių IT sprendimų bendrovės „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) įdiegtas sprendimas prisidėjo prie kaštų taupymo, klientų patirties gerinimo ir padėjo išspręsti informacijos valdymo bei atnaujinimo problemas.

2024-08-23

Jau netrukus: atvirų durų dienos Spaudos ir gamybos inovacijų HUB

Rugsėjo 4-5 d. Spaudos ir gamybos inovacijų HUB rengia atvirų durų dienas, Gamybos ir inovacijų slėnyje, Nalšios g. 11, Vilniuje. Šis dviejų dienų renginys – vertinga proga pramonės profesionalams ir entuziastams susipažinti su naujausiomis gamybos technologijų tendencijomis ir pasiekimais.

2024-07-26

Darbdavio įvaizdis: veikia, kai patvirtintas darbuotojų

Technologinių tyrimų ir konsultacijų įmonė „Gartner“ išskyrė pagrindines šių metų tendencijas, su kuriomis susidurs organizacijos ir įvaizdžiu besirūpinantys darbdaviai. Giedrė Vinickienė, „Atea“ ir „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK) komunikacijos ir rinkodaros vadovė, akcentuoja, kad į tai būtina atsižvelgti, ypač IT kompanijoms, kurių įvaizdis rinkoje lemia jų patrauklumą konkuruojant dėl talentų.

2024-06-10

BMK lankėsi DRUPA 2024 parodoje: žvilgsnis į skaitmeninės spaudos ateitį

BMK atstovai lankėsi didžiausioje pasaulyje spausdinimo technologijų parodoje DRUPA, Diuseldorfe ir grįžo įkvėpti, kupini energijos ir naujienų apie inovacijas skaitmeninės spaudos technologijų ir automatizavimo srityje.

2024-05-30

Skaitmeninis mokymas: iššūkiai, nauda ir ateitis

Skaitmeninio mokymo atsiradimui mokyklose ir tolesniam jo populiarėjimui galime būti „dėkingi“ COVID-19 pandemijai. Dalis mokytojų pripažįsta, kad jei ne aplinkybės, naujosios technologijos ir su jomis įdiegtos naujovės bei nauji ugdymo sprendimai mokyklų nebūtų pasiekę, ar būtų pasitelkti gerokai vėliau. Su kokiais iššūkiais susiduria mokytojai pasitelkdami skaitmeninį mokymą ir kokių privalumų randa, šiame straipsnyje pasakoja su naujausiomis technologijomis susidraugavusios mokytojos.

2024-03-27

Kelionė laiku: inovatyvūs BMK sprendimai Radvilų rūmų dailės muziejuje

LNDM Radvilų rūmų dailės muziejus lankytojus kviečia į unikalią iš Ukrainos atvežtų kūrinių ekspoziciją „Šedevro kambarys. Franso Halso evangelistai iš Odesos Vakarų ir Rytų dailės muziejaus kolekcijos“. UAB „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) sukurtomis audiovizualinėmis bei multimedinėmis priemonėmis kiekvienas parodos lankytojas asmeniškai nukeliamas į meno šedevro sukūrimo kontekstą – jis vienumoje susitinka su Nyderlandų portretisto nutapytais šv. Luko bei šv. Mato atvaizdais.

2024-01-31

Kritinės ateities kompetencijos: ką galime padaryti šiandien?

Remiantis Pasaulio ekonomikos forumo (PEF) parengta trečiąja Darbo ateities ataskaita, iki 2025 m. reikės perkvalifikuoti 50% visų darbuotojų, o per ateinančius penkerius metus svarbiausi įgūdžiai taps kritinis mąstymas ir problemų sprendimas. Kodėl šie įgūdžiai tampa vis svarbesni, kaip ši situacija matoma Lietuvoje, ar mes taip pat turime ruoštis šiam scenarijui?

Cookie Settings