BMK žiniasklaidoje: Šiaulių banke spartesni veiklos procesai, išaugęs saugumas, sumažėjusi klaidų tikimybė


Kelias į sėkmingą partnerystę yra grįstas pasitikėjimu, abipusiu sutarimu ir vieninga vizija. Tokią mintį vysto naujoji Šiaulių banko reklaminė kampanija, kurios pagrindinė žinutė – „Aš ištariau taip“. Ji galėtų būti puikiai pritaikoma ir šios finansų bendrovės bei IT įmonės „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) jau devynerius metus trunkančiai partnerystei. Per šį bendradarbiavimo laiką BMK Šiaulių bankui įdiegė ne vieną inovatyvų, procesus iš esmės keičiantį sprendimą, o dabar sėkmingai baigė darbuotojų atpažinimo sistemos diegimo ir skenavimo procesų optimizavimo darbus. Tačiau visa tai pasiekti, partnerių teigimu, pavyko tik vystant konstruktyvų dialogą, kuris būtent ir lemia stiprių idėjų atsiradimą.

Patikima darbuotojų autorizacijos sistema sumažina galimų klaidų tikimybę iki minimumo, o sukurti skenuojamų dokumentų šablonai taupo jų apdorojimo laiką ir užtikrina geresnę skenuoto failo kokybę.
„Esame didžiulė organizacija, jungianti beveik 800 darbuotojų 37-iuose Lietuvos miestuose. Mūsų prioritetas – būti arčiau klientų. Todėl turime plačiausią jų aptarnavimo skyrių tinklą, šiuo metu veikia net 59 padaliniai. Įgyvendindami tokią plėtrą, puikiai suprantame tvarumo ir savo atsakomybės svarbą. Ne veltui nuolat ieškome galimybių, kaip efektyvinti kasdienę veiklą. BMK yra vienas iš šių sprendimų. Kartu bendradarbiaujame jau ilgą laiką – pradėjome nuo dalies naudojamų spausdintuvų diegimo, o dabar jau visa spausdinimo-skenavimo infrastruktūra yra mūsų partnerių rankose. Šią ilgalaikę bendradarbiavimo patirtį išties vertiname: tinkamai anksčiau vykdyti projektai ir tvarus požiūris leido rasti tinkamiausius sprendimus“, – sako S. Žemaitis, Šiaulių banko Infrastruktūros administravimo skyriaus vadovas.
Visą straipsnį skaitykite: VZ.LT

Cookie Settings