Valdoma spausdinimo paslauga (MPS)


Valdoma spausdinimo paslauga (angl. Managed Print Services, MPS) yra biuro įrangos infrastruktūros kūrimas, valdymas ir priežiūra. Nors apibrėžimas yra platus, tačiau esmė yra gana paprasta: skaidrios ir kontroliuojamos spausdinimo išlaidos, optimalus įrenginių funkcionalumas ir produktyvumas, spausdinimo saugumas ir mobilumas. Tai yra šiuolaikinis sprendimas didelėms ir vidutinio dydžio įmonėms, kurios vertina technologinės evoliucijos naudą. Diegiame sprendimus gerai įsigilinę į kliento poreikius, lūkesčius ir jau esamą spausdinimo infrastruktūrą. Diegiame spausdinimo valdymo programinę įrangą.

Kiek iš tiesų kainuoja spausdinimas?

Tai ne tik pradinės pirkimo sąnaudos. Dažnai įmonėse sunku nustatyti tikrąją spausdinimo kainą, kadangi yra pateikiama daug ir skirtingų su spausdinimu susijusių sąskaitų (tai ir įrangos kaina, ar spausdinimo įrangos nuoma, ir eksploatacinės medžiagos, priežiūra ir taisymas). Trumpalaikių ir ilgalaikių išlaidų suma leidžia pamatyti, kiek iš tiesų kainuoja spausdintuvo išlaikymas. Spaudų kiekis, tikrosios eksploatacinių medžiagų išlaidos ir garantija parodo tikrąją spausdinimo kainą. Mes viską pateikiame vienoje, skaidrioje sąskaitoje.

Šiandien įmonėse aktyviai ieškomi būdai, kaip integruoti spausdinimo bei dokumentų skenavimo procesus į esamą IT infrastruktūrą, kaip spausdinti pigiau ir sumažinti spausdinimo apimtis. Spausdinimo aplinkos suvokimas ir patirtis padeda mums kurti strategijas, padedančias pasiekti šių tikslų.

Verta rinktis valdomą spausdinimo paslaugą (MPS), nes tai Jūsų įmonei atneša: skaidrias ir kontroliuojamas spausdinimo išlaidas; optimalų įrenginių funkcionalumą ir produktyvumą; itin paprastą infrastruktūros priežiūrą; sumažėjusias spausdinimo išlaidas, geresnį informacijos saugumą. 

Kodėl verta spausdinimo infrastruktūros valdymą perleisti išoriniam tiekėjui?

  1. Tiksliai žinomos, todėl kontroliuojamos ir sumažinamos spausdinimo išlaidos.
  2. Itin paprasta spausdinimo infrastruktūros priežiūra. Diegiame nuotoliniu valdomą spausdinimo paslaugą, tai reiškia, kad pasibaigus eksploatacinėms medžiagoms ar sugedus Jūsų įrangai, tą matome ekrane ir mūsų inžinieriai netrukus pasirodo vietoje. Taip pat, sukuriamas vienas kontaktinis centras.
  3. Sukuriamas darbo vietos standartas ir padidinamas jos funkcionalumas. Iš plataus spektro įrangos, parenkame geriausiai Jūsų poreikius atitinkančią įrangą. Atsižvelgiame į daugelį aspektų, čia svarbus net atstumas nuo darbo vietos iki spausdinimo įrangos.
  4. Užtikrinamas spausdinamų dokumentų saugumas. Programinės įrangos dėka, galėsite būti ramūs, kad Jūsų informacija keliauja saugiai.

Atliekant spausdinimo ūkio bei procesų analizę ir kuriant spausdinimo standartą įmonėje, visų pirma siekiama patogumo, efektyvumo ir funkcionalumo. Proaktyvi stebėjimo ir valdymo sistema leidžia centralizuotai ir operatyviai reaguoti į incidentus – taip užtikrinamas nenutrūkstamas eksploatacinių medžiagų tiekimas ir greitas gedimų šalinimas nuotoliniu būdu. Taip pat realiuoju laiku teikiamos automatizuotos incidentų ir SLA (angl. Service Level Agreement) ataskaitos leidžia įmonėms kontroliuoti teikiamų paslaugų kokybę.

Kodėl mes?

Taikome naujos kartos valdomą spausdinimo infrastruktūros paslaugas, atitinkančias pasaulinius standartus. Mes – profesionalų komanda. Specialistų, analitikų ir inžinierių žinios ir patirtis leidžia pasiekti geriausių rezultatų. Atstovaujame tik tokius gamintojus (Xerox, HP, Lexmark), kuriais tikime ir kurie pasaulinėje rinkoje pozicionuojami kaip lyderiai.

Apie proaktyvaus spausdinimo paslaugą žiūrėkite -> ČIA

Partneriai

Kaip tai veikia, kokiu būdu pasiekiamos išvardintos vertės?

Visą Jūsų įrangą ir spausdinimo infrastruktūrą įvertina mūsų konsultantai, t.y. surenka duomenis, kurie paskui apdorojami specialia programine įranga. Duomenys leidžia pamatuoti, suvaldyti spausdinimo infrastruktūrą ir atlikti logiškus sprendimus.

Tuomet parenkame geriausiai Jūsų poreikius atitinkančią įrangą ir integruojame Jūsų aplinkoje. Mes žiūrime į dokumentą kaip į svarbiausią turtą. Diegiame programinę įrangą tam, kad Jūsų informacija būtų apsaugota nuo pašalinių asmenų ir pasiektų būtent tuos, kam ji skirta. Daugelis organizacijų nežino apie slypinčias konfidencialių dokumentų spausdinimo rizikas, tačiau autentifikacijos, dokumentų kodavimo ir kt. priemonės padeda apsaugoti Jūsų informaciją.

Tuomet optimizuojame spausdinimo valdymą; proaktyvaus spausdinimo sutrikimų stebėjimą ir valdymą, eksploatacinių medžiagų stebėjimą ir keitimą (sistema įspėja kada reikia pakeisti medžiagas ir taip užbėgama įvykiams už akių). Siekiant efektyviai ir patogiai atlikti užduotis, susijusias su spausdinimo ir skenavimo procesais, taip pat pasitelkiami efektyvūs dokumentų valdymo sprendimai.

Trumpą informacinį video apie spausdinimo infrastruktūros valdymą žiūrėkite -> ČIA

26 priežastys kodėl Jums yra reikalinga valdoma spausdinimo paslauga (MPS)

Kaina paremti motyvai:

  1. Sparčiai augantys esamos spausdinimo įrangos kaštai;
  2. Noras bendrai sumažinti veiklos sąnaudas;
  3. Poreikis tiksliai nustatyti išlaidas;
  4. Išlaidų mažinimas spausdinimui;
  5. Subalansuoti veiklos sąnaudas;
  6. Identifikuoti paslėptus įrangos, archyvavimo ir darbo procesų kaštus;
  7. Poreikis didinti pajamas ir pelną.

Valdymo iššūkiai:

  1. Informacijos ir supratimo stoka apie esamą spausdinimo aplinkos infrastruktūrą;
  2. Nėra galimybės atsekti, pamatuoti ir palyginti;
  3. Didelis įrenginių skaičius, kurie neprijungti prie vieningos aptarnavimo sistemos;
  4. Įrangą ir eksploatacines medžiagas administruoja keli įrangos tiekėjai;
  5. Daug asmeninės įrangos;
  6. Dabartinis spausdinimo valdymo paslaugos kontraktas baigsis po 12-18 mėnesių;
  7. Sunkiai pasiekiami ekologiškumo ir gamtos tausojimo tikslai.

Lokacija paremti iššūkiai:

  1. Sistemų integracija susijungiant ar besiplečiant įmonėms;
  2. Naujai susijungusioms įmonėms siekiant darbo efektyvumo ir išlaidų taupymo;
  3. Išskirstyti padaliniai (lokacijos prasme) ir skirtingos darbo vietos;
  4. Nepriklausomi skyriai priimantys savarankiškus pirkimų sprendimus;
  5. Didėjantis mobilių darbo vietų skaičius.

Strateginės, procesų ir rinkos aplinkybės:

  1. Efektyvesnė mokestinė sistema – mokama tik už tiek, kiek realiai ir yra naudojama;
  2. Klientų poreikiai, kurie kuria naujus dokumentų/ sistemų ar darbo vietų reikalavimus;
  3. Žinių trūkumas kaip naudojami atspausdinti dokumentai;
  4. Spausdintų dokumentų naudojimas nėra suderintas su verslo poreikiais;
  5. Dėl konkurencinio spaudimo padidėjęs dėmesys veiklos efektyvumui;
  6. Stipriai reguliuojami dokumentams imlūs verslo sektoriai, tokie taip finansinių paslaugų ar sveikatos apsaugos;
  7. Aukšto lygio saugumo reikalavimai.

SUSISIEKITE

Pagrindinė forma

Pagrindinė kontaktų forma

  • Sutinku, kad UAB “Biznio mašinų kompanija“ tvarkytų mano pateiktus asmens duomenis atsakymo į užklausą pateikimo tikslu

  • Susipažinau su UAB „Biznio mašinų kompanija“ pateikta privatumo politika

Loading...
Cookie Settings