Degalinių tinklas „Circle K“ klientams pasiūlė naujovę – skaitmeninius meniu ekranus. Juose klientams operatyviai pateikiami naujausi ir aktualiausi pasiūlymai, su kuriais susipažinti – paprasta ir patogu. Inovatyvių IT sprendimų bendrovės „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) įdiegtas sprendimas prisidėjo prie kaštų taupymo, klientų patirties gerinimo ir padėjo išspręsti informacijos valdymo bei atnaujinimo problemas.
Lietuvoje visą parą veikia 90 visapusio aptarnavimo ir 8 automatinės „Circle K“ degalinės. Dabar skaitmeniniai meniu ekranai jose valdomi realiuoju laiku.
„Pagrindinis skaitmeninių meniu ekranų tikslas – geresnė klientų patirtis. Šie ekranai ne tik vizualiai labiau patraukia dėmesį, bet ir gerina bendrą klientų patirtį, – teigia Andrius Norkūnas, „Circle K“ koncepcijos specialistas. – O vienas iš privalumų – galimybė realiuoju laiku atnaujinti meniu, kainas, akcijas ir specialius pasiūlymus. Tai galima padaryti žymiai greičiau palyginti su tradiciniais spausdintais meniu, kurių parengiamieji darbai trunka ne vieną savaitę.“
Skaitmenizavimo privalumai – optimizuoti kaštai ir dėmesys tvarumui
„Šis projektas padėjo išspręsti kelias svarbias problemas, susijusias su informacijos valdymu ir atnaujinimu fizinėse prekybos vietose, kur naudojami meniu ekranai, – teigia „Circle K“ koncepcijos specialistas. – Pirma – tai laiko taupymas. Anksčiau, naudojant spausdintus meniu ar reklaminę medžiagą, atnaujinimo procesas trukdavo daugiau nei mėnesį. Dėl to buvo sunkiau greitai reaguoti į rinkos pokyčius, sezono kaitą ar specialias akcijas. Įgyvendintas projektas leidžia taupant laiką ir resursus realiuoju laiku keisti ekranų turinį.“
Įgyvendintas projektas taip pat padėjo optimizuoti kaštus:atsirado galimybė ekranų turinį atnaujinti centralizuotai, žymiai sumažintos sąnaudos spausdinimo ir logistikos procesams.
Anot A. Norkūno, dar vienas šio modernizavimo siekis – veiklos efektyvumas ir pardavimų didinimas. Skaitmeniniai meniu ekranai leido supaprastinti užsakymo procesą ir sutrumpinti kliento laukimo laiką, o tai padidino veiklos efektyvumą. Įdiegta turinio valdymo sistema leidžia automatizuoti ir planuoti turinį pagal situaciją, pavyzdžiui, orą, klientų srautus, įvykius ar renginius.
Pagerėjo klientų patirtis
Anot A. Norkūno, „Circle K“ degalinėse BMK specialistų įdiegtas skaitmeninių meniu ekranų sprendimas pagerino klientų patirtį keliais aspektais.
„Skaitmeniniai meniu ekranai klientams leidžia greičiau ir aiškiau pamatyti siūlomus produktus, jų kainas, specialius pasiūlymus ar naujienas. Pirkėjai, taupydami savo laiką, gali greičiau pasirinkti jiems geriausiai tinkantį produktą, – pasakoja „Circle K“ koncepcijos specialistas. – Ekranuoserealiuoju laiku atnaujiname aktualiausią informaciją, taigi klientai visada mato naujausius pasiūlymus, akcijas ir kainas. Tai ypač naudinga pristatant specialius dienos pasiūlymus ar riboto laiko akcijas.“
„Modernūs skaitmeniniai sprendimai Lietuvos degalinėse „Circle K“ gerina klientų patirtį maisto, kavos ir užkandžių zonose, bei suteikia daugiau valdymo ir asortimento pateikimo galimybių“, – teigia Rolandas Šikšnian, inovatyvų projektą įgyvendinusios bendrovės BMK Vaizdo ir garso sprendimų skyriaus projektų vadovas.
Jis akcentuoja, kad pagrindiniai įgyvendinto projekto aspektai – kokybiški, didelės raiškos skaitmeniniai ekranai ir centralizuotas skaitmeninio turinio valdymas, kuris sudaro sąlygas patogiai valdyti turinį dideliame tinkle.
„Užsakovui taip pat sudaryta galimybė patraukliai pateikti degalinės prekių asortimentą, patogiai ir efektyviai išnaudoti papildomą reklaminį lauką – šiuo atveju sienas, – apie sprendimo naudą užsakovui kalba BMK Vaizdo ir garso sprendimų skyriaus projektų vadovas Rolandas Šikšnian. – Skaitmeniniai meniu ekranai – tai akcentinis prekių pateikimas su interaktyviu, dinaminiu turiniu, patogus jo planavimas ir lanksti sistema leidžianti plėsti turinio valdymo sistemą.“
Dėl modernaus ir patrauklaus dizaino skaitmeniniai ekranai sukuria šiuolaikišką degalinės vaizdą, kuris pagerina bendrą degalinės atmosferą. Klientai vertina estetiškai patrauklią ir švarią aplinką, kuri prisideda prie teigiamos patirties.
Inovacijos naudą patvirtino bandomasis projektas
A. Norkūnas pasakoja, kad siekiant įvertinti skaitmeninių meniu ekranų efektyvumą, poveikį klientų patirčiai ir pardavimų rezultatams, projektas buvo pradėtas įgyvendinti dalyje „Circle K“ degalinių. Bandomojo etapo metu surinkti duomenys ir klientų atsiliepimai patvirtino šios inovacijos naudą, todėl buvo priimtas sprendimas išplėsti projektą visame šalies „Circle K“ degalinių tinkle. Per kelis mėnesius skaitmeniniai ekranai BMK specialistų buvo sėkmingai įdiegti likusiose degalinėse, užtikrinant vieningą ir modernią klientų aptarnavimo patirtį visame tinkle.
„Kruopštus ir dėmesingas planavimas, profesionalus komandos darbas bei glaudus bendradarbiavimas su tiekėjais – BMK – leido greitai ir efektyviai įgyvendinti diegimo projektą. Dabar visi mūsų klientai gali mėgautis patogesniu ir informatyvesniu apsipirkimu, o mes galime lanksčiai ir operatyviai valdyti rodomą turinį pagal besikeičiančius poreikius ir rinkos tendencijas“, – inovatyvaus projekto naudą apibendrina „Circle K“ koncepcijos specialistas.