EUROVAISTINĖ – vaistinių rinkos lyderė Lietuvoje. Šalyje veikia 283 EUROVAISTINĖS, kuriose per mėnesį apsilanko daugiau nei 1,5 mln. žmonių. Įmonė ieškodama atvaizdavimo priemonių, viešosios komunikacijos ekranų sistemoms (angl. Digital Signage) kėlė aukščiausius kokybės reikalavimus – buvo svarbu, jog į vaistinę užsukusiems lankytojams visa reikalingiausia informacija apie pasiūlymus, akcijas būtų pateikiama aiškiai, ryškiai, o turinį būtų lengva planuoti ir keisti nauju. Ypatingi reikalavimai buvo keliami vitrinų ekranams, transliuojantiems reklamą į išorę (lauke pro šalį einantiems žmonėms), kadangi vaizdas turi išlikti ryškus bet kokiomis oro sąlygomis, net ir šviečiant tiesioginiams saulės spinduliams į ekranus.
Esame pagrindinis šalies vaistinių tinklas ir savo vaistinių profesionalumu tarsi diktuojam kokybės standartą. Tai ryški investicija, kurios galimybes tikimės išnaudoti tinkamai.“ – apie įdiegtą vaizdo sprendimą sako EUROVAISTINIŲ komunikacijos vadovė, L. Bielskė.
Apie Sprendimą:
- Gedimino pr., Vilniuje įsikūrusios vaistinės vitrinoje sumontuoti 75 colių LG “high-brightness” tipo LED ekranai, su IPS matrica, kuri pasižymi ryškiomis bei sodriomis spalvomis ir itin plačiu matymo kampu. Šie ekranai yra net penkis kartus ryškesni, lyginant su įprastai patalpų viduje montuojamais PRO serijos LED ekranais. Jie transliuoja ryškų vaizdą, net kai saulė šviečia tiesiai į ekraną.
- Vilniaus Akropolyje įsikūrusioje vaistinėje į bendrą interjerą įkomponuoti 24 ekranai 5- 86 colių LG LED ekranai, o naudojama programinė įranga turinį leidžia įkelti ir sudaryti grojaraštį kiekvienam ekranui atskirai nuotoliniu būdu.
- Vaistinėse veikia „Navori Lab“ Digital Signage turinio valdymo sistema, kuri leidžia atnaujinti informaciją visose, arba tik pasirinktose parduotuvėse vos per keletą minučių bei suplanuoti reklamas ar akcijas iš anksto.