Nuo šiol „Circle K“ degalinėse transliuojami vaizdo ir garso įrašai yra valdomi centralizuotai. Tai – pirmas tokio pobūdžio ir masto IT sprendimas degalinių sektoriuje Lietuvoje. Šį sprendimą turinčių degalinių klientai gaus vienodą, operatyviai atnaujinamą informaciją – degalinėse esančiuose ekranuose jie matys naujausius pranešimus apie nuolaidas, geriausių pirkinių pasiūlymus.
„Nuolat siekiame būti inovatyvūs ir geriau komunikuoti su savo klientais, pranešdami jiems apie savo produktus ar paslaugas. Ieškojome partnerių, kurie galėtų įgyvendinti skaitmeninės komunikacijos sprendimus mūsų degalinėse – jais tapo BMK ir Telia. Įgyvendinus šį projektą atsivėrė daug naujų galimybių. Pavyzdžiui, dabar galime visose degalinėse transliuoti mūsų atrinktą muziką. Grojaraštis bus sudarytas taip, kad atitiktų mūsų klientų gyvenimo ritmą: rytais gros greitesnė, vakarais – ramesnė muzika“, – pasakoja marketingo ir komunikacijos vadovas Povilas Vinžanovas.
Projektą vykdę specialistai teigia, kad šis „Circle K“ įgyvendintas pokytis leis sutaupyti laiko ir pinigų platinant vaizdo ir garso reklamą ar kitą skaitmeninį turinį, operatyviau reaguoti į rinkos ar vidinius pokyčius, kurti pridėtinę vertę klientams.
„Šis sprendimas „Circle K“ specialistams leidžia ne tik iš centrinio biuro, bet ir per mobiliuosius prietaisus valdyti reklamines ir informacines žinutes degalinėse, sudaryti grojaraščius, nustatyti turinio rodymo taisykles. Sistemą naudoti ir prižiūrėti ypač paprasta“, – teigia BMK projektų vadovas Vilius Jurgelevičius.