Saugesni ir efektyvesni spausdinimo infrastruktūros procesai Registrų centre


„Tokio ilgalaikio projekto vykdymo vertė – visapusiška. Jo planavimui ir įgyvendinimui prireikė visos mūsų IT komandos įsitraukimo, profesionalumo ir kompetencijos. Toks kolegų palaikymas bei pasiektas bendro darbo rezultatas išties džiugina. Įdiegus šiuos inovatyvius sprendimus, tikimės spartesnio procesų vykdymo, kokybiškų paslaugų tiekimo užtikrinimo, efektyvesnio resursų valdymo. Atnaujintas įrenginių parkas leis mūsų darbuotojams dirbti greičiau, patogiau, paprasčiau. Svarbu akcentuoti, kad nuo šiol procesai vyks ir saugiau. Tiekėjas ne tik pakeitė turėtus spausdintuvus, šalia jų įrengė dokumentų naikiklius, bet ir užtikrina duomenų apsaugą. Informacija yra šifruojama, spausdinimas vykdomas iš pasirinktų lokacijų, vartotojai nuo šiol yra autentifikuojami“

Registrų centro darbo vietų priežiūros skyriaus vadovas Rokas Ptakauskas.

Pagrindinių nacionalinių registrų bei informacinių sistemų priežiūra ir vystymas reikalauja nuolatinio kruopštaus planavimo, o ilgalaikių organizacijos strateginių tikslų siekimas neatsiejamas nuo šiuolaikinių skaitmeninių sprendimų pasitelkimo. Tokia darnaus valdymo vizija šiandien vadovaujasi Registrų centras, kurio prioritetu tampa ilgalaikį veiklos tvarumą užtikrinančios technologijos. Ši valstybės įmonė, žengusi pirmąjį žingsnį dokumentų skaitmeninės transformacijos link, nusprendė modernizuoti turimą spausdinimo infrastruktūrą ir ją pakeisti popierių bei elektros energiją tausojančiais, darbo procesus palengvinančiais, didesnį saugumą lemiančiais sprendimais. Pastarųjų diegimą Registrų centras patikėjo „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK) komandai, kuri nuo šiol rūpinsis įrenginių priežiūra ir partnerius lydės strateginių tikslų įgyvendinimo link. 

Darniai papildė tvarumo viziją 

„Registrų centro darnumo strategijoje įtvirtintas siekis per ateinančius metus įgyvendinti sprendimus, kurie ne tik optimizuotų kasdienius procesus šiandien, bet ir kurtų ilgalaikę naudą. Siekiame kuo labiau sumažinti popierinių dokumentų kiekį, pereiti prie skaitmeniniais sprendimais grįstų paslaugų teikimo. Tiekėjo pasiūlytas spausdinimo infrastruktūros atnaujinimas atitiko mūsų tvaraus valdymo viziją ir tikime, leis įmonei siekti užsibrėžtų tikslų“, – sako Registrų centro Strateginio vystymo vadovas Adrijus Jusas.

Anot jo, įmonės spausdinimo infrastruktūros modernizavimui buvo skelbtas viešųjų pirkimų konkursas, kuriam buvo iškelti ne tik mažiausios kainos, bet ir ekonominio naudingumo kriterijai. Juos geriausiai atitiko BMK. A. Juso teigimu bendrovės diegiami išmanieji sprendimai darniai įsiliejo į bendrą Registrų centro veiklos strategiją, kurią šiuo metu papildo ir kitos iniciatyvos.

„Šalia įgyvendiname turimų archyvų skaitmeninimo projektą, atsisakome ir taršaus automobilių parko. Tiek įmonės viduje, tiek už jos ribų skatiname atliekų rūšiavimo kultūrą. Žvelgdami į ilgalaikę perspektyvą siekiame, kad visi mūsų sprendimai ir paslaugos būtų grįstos duomenimis bei skaitmeninimu. Vadovaujamės vizija, jog įmonės veikloje ilgainiui neliktų popieriaus. Jį jau dabar keičiame duomenimis ir skaitmenine informacija“, – pažymi A. Jusas.

Pateikė pilną paslaugų paketą 

Tai, kad BMK sprendimai lems dar didesnį įmonės veiklos tvarumą, įsitikinęs ir Registrų centro darbo vietų priežiūros skyriaus vadovas Rokas Ptakauskas. Pasak jo, atnaujinus spausdinimo infrastruktūrą, sumažės naudojamo popieriaus kiekis, o kartu skaičiuojama, kad elektros energijos bus sutaupoma penktadaliu. R. Ptakauskas pabrėžia, šios naudos yra tik dalis privalumų, kurių tikimasi iš partnerių.

Savo ruožtu BMK verslo vystymo vadovas Andrius Jakimavičius vardija, kaip tai yra įgyvendinama.

„Suprasdami projekto kompleksiškumą, tikslus ir uždavinius, visada pasirenkame partnerius bei sprendimus, kurie leistų sukurti didžiausią vertę. Toks požiūris ir gebėjimas sujungti žinias bei technologijas leidžia užtikrinti visų techninių sprendimų ir vadybos kokybę, kurti tvarią aplinką“, – tikina A. Jakimavičius.

Ilgalaikei partnerystei pasirinktas „Xerox“ gamintojas. Šios kompanijos požiūris ir strategija atitiko Registrų centro bei BMK keliamus tikslus ir kriterijus.

„Pasirinkome ir įdiegėme sparčiausius „Xerox“ daugiafunkcinius įrenginius. Tai naujausia, itin kokybiška, didesnį darbo efektyvumą garantuojanti technologija, kuri organizacijai nekels jokių rūpesčių ateinančius penkerius metus. Gamintojas yra apgalvojęs kiekvieną smulkmeną, gerinančią darbo su įrenginiu patirtį. Pavyzdžiui, įrenginys automatiškai „pabunda“, kai prie jo prieina vartotojas, pateikia personalizuotas dažniausiai naudojamų funkcijų rekomendacijas.  Tai leidžia greičiau ir efektyviau atlikti darbą. Verta paminėti ir „CareAR“ funkciją. Ji  leidžia nuotoliniu būdu užtikrinti greitą bei efektyvų paslaugos atstatymą“, – pasakoja ekspertas.

Anot A. Jakimavičiaus, taip pat įdiegta programinė įranga, garantuojanti saugų įrenginių naudojimą su galimybe pasitelkti „Follow me” funkcionalumą. Jis leidžia darbuotojams spausdinti iš bet kurio įrenginio, naudojant savo identifikacinę kortelę. Įdiegusi šiuos sprendimus, visą penkerių metų sutarties laikotarpį – iki 2026-ųjų – BMK komanda prižiūrės Registrų centro spausdinimo infrastruktūrą.

Atitiko visu poreikius 

A. Jakimavičiaus teigimu, BMK iškėlė sau tikslus Registrų centro IT komandai ir visiems darbuotojams užtikrinti spausdinimo procesų efektyvų valdymą, garantuoti, kad naudojami technologiniai sprendimai neribos darbuotojų kasdienių veiklų, o infrastruktūros priežiūrai prireiks tik minimalaus kliento IT skyriaus įsitraukimo. Taip buvo siekiama sutaupytą laiką skirti kitoms užduotims.

Andrius Jakimavičius tikina – tokie tikslai tik iš pažiūros atrodo lengvi. Juos BMK pasiekti leidžia turima profesionali komanda, naudojami automatizuoti darbo įrankiai ir valdymo sistemos. Visa tai užtikrina eksploatacinių medžiagų ir reaktyvų paslaugų sutrikimų stebėjimą, pastarojo valdymą, laiku suteikiamas serviso paslaugas.

„Kiekvienas procesas vykdomas pagal aiškiai su klientu apibrėžtą aptarnavimo lygio susitarimą (SLA). Visos grandys turi aiškias atsakomybes, todėl paslaugos valdymas tampa koordinuotas, o rekomendacijų teikimas leidžia kontroliuoti pokyčius. Mes, kaip paslaugų tiekėjas, siekiame užtikrinti maksimalų paslaugos skaidrumą, klientui suteikdami visą informaciją apie jos teikimą: tikslius duomenis apie spausdinimo kiekius, esamą skaitmenizavimo aplinką ir rekomendacijas dėl procesų tobulinimo, – pažymi A. Jakimavičius.

Vizija – vieninga 

Siekiant užsibrėžtų tikslų, pažymi R. Ptakauskas, ir buvo iškeltas ne tik kainos, bet ir ekonominio naudingumo kriterijus. Pasak jo, Registrų centras tvirtai žengia inovatyvių, tvarių sprendimų bei procesų diegimo linkme, o BMK tokius lūkesčius atitiko ir galėjo pasiūlyti tiek kokybišką įrangą, tiek skaidriai bei sklandžiai veikiančią automatizuotą jos valdymo sistemą.

Kita itin didelė partnerių kuriama vertė, pastebi R. Ptakauskas, yra spausdinimo infrastruktūros priežiūra. Įmonei dabar nebereikia rūpintis įrenginiais, kadangi BMK vykdo nuolatinį jų stebėjimą, laiku tiekia eksploatacines medžiagas, operatyviai rūpinasi galimų gedimų šalinimu.

„Mes išties palankiai vertiname šį bendradarbiavimą, juolab, kad esame vieningi požiūriu į spausdinimą ir jo kaitą ateityje. Mano komanda labai džiaugiasi partnerystės rezultatais, nes atnaujinta spausdinimo infrastruktūra pastebimai prisidėjo prie saugesnio, efektyvesnio darbo su dokumentais. BMK rūpinasi įrenginiais, dalinasi rekomendacijomis, kaip palengvinti vieną ar kitą veiklos procesą. Pasitelkiant naujausius technologinius sprendimus, kurie analizuoja vartotojų atliekamų kasdienių funkcijų ir nustatymų pakeitimus, stebimus išmaniųjų „Xerox“ įrenginių, teikiamos personalizuotos rekomendacijos numatytų nustatymų išsaugojimui ateičiai (angl. „adaptive learning“). Ši ir kitos BMK teikiamos naudos, užtikrinamos drauge su paslaugų kokybe, puikiai atitinka mūsų strateginę veiklos viziją“, – reziumuoja R. Ptakauskas.


SUSISIEKITE


Notice: Undefined variable: terms in /home/bmk/public_html/wp-content/themes/bmk/single-success_story.php on line 108

Notice: Trying to access array offset on value of type null in /home/bmk/public_html/wp-content/themes/bmk/single-success_story.php on line 108

Notice: Trying to get property 'name' of non-object in /home/bmk/public_html/wp-content/themes/bmk/single-success_story.php on line 108

Notice: Undefined variable: product_page_url in /home/bmk/public_html/wp-content/themes/bmk/single-success_story.php on line 108

Notice: Undefined variable: consultant in /home/bmk/public_html/wp-content/themes/bmk/single-success_story.php on line 108

Notice: Trying to get property 'post_title' of non-object in /home/bmk/public_html/wp-content/themes/bmk/single-success_story.php on line 108

Produktu/servisu/sekmes forma

  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • This field is hidden when viewing the form
  • Sutinku, kad UAB “Biznio mašinų kompanija“ tvarkytų mano pateiktus asmens duomenis atsakymo į užklausą pateikimo tikslu

  • Susipažinau su UAB „Biznio mašinų kompanija“ pateikta privatumo politika

Cookie Settings