Tiksliai stebėti salonų lankytojų srautus, juos analizuoti ir remiantis šiais duomenimis tobulinti vidinių išteklių planavimą bei klientų poreikių užtikrinimą. Išsikėlusi tokius tikslus, integruotų telekomunikacijų bendrovė „Telia Lietuva“ ieškojo inovatyvaus sprendimo, kuris leistų patikimai vertinti savo veiklą ir efektyvinti darbo procesą. Geriausia išeitimi tapo „BMK Vision“. Tai tiksliais faktais paremtas duomenų analitikos sprendimas, sekantis lankytojų srautus, lankomumo pokyčius, leidžiantis palyginti bei analizuoti informaciją, taip ne tik perplanuojant darbuotojų poreikį, bet ir stebint svarbiausius našumo rodiklius.
Ieškojo patikimos lankytojų srautų analitikos sistemos
„Telia“ buvo svarbu turėti tikslius duomenis apie lankytojų srautus prekybos vietose bei galėti integruoti juos su esama verslo analitikos sistemą bei gerinti personalo išteklių planavimą ir klientų aptarnavimo kokybę remiantis šiais duomenimis.
Telekomunikacijų bendrovės naudojama ankstesnė lankytojų srautų skaičiavimo sistema nebuvo labai naudinga. Duomenys apie lankytojų srautus buvo netikslūs dėl naudojamos pasenusios technologijos, be to, ji pateikdavo tik bendrą lankytojų skaičių. „Telia” ieškojo sprendimo, kuris būtų labai tikslus, o duomenys galėtų būti pateikiami įvairiais intervalais (lankytojų srautas realiuoju laiku, valandomis, dienos pabaigoje ir t. t.), sistemą būtų lengva pritaikoma, plečiama ir integruojama su turima verslo analitikos sistema.
Įdiegtas sprendimas ir rezultatai
Klientui pasiūlytas sprendimas, kurį sudaro BMK sukurta „BMK Vision” analitikos sistema ir „Intenta” S2000 su 3D stereoskopiniais vaizdo jutikliais, sumontuoti prekybos salonuose. Sistemoje naudojamos technologijos leidžia automatiškai atpažinti žmones ir objektus, o papildomi algoritmai padeda identifikuoti demografinius parametrus ir jais remiantis skirstyti duomenis.
Prasidėjęs kaip pilotinis projektas viename salone, dabar “BMK Vision” naudojama 40 atstovybių visoje Lietuvoje.
„Inovacijų naudojimas mūsų veikloje – vienas pagrindinių prioritetų. Šiuo metu šalyje diegiame 5G ryšį, nuolatos tobuliname darbo procesus, buvome ir tarp pirmųjų išbandžiusiųjų „BMK Vision“. Stebėdami, kurią savaitės dieną ir kokiu laiku salonuose turime didžiausią lankytojų srautą, galime perplanuoti personalą, taip tik dar labiau gerindami paslaugų kokybę bei klientų poreikių užtikrinimą. Sistemos teikiamais duomenimis pasitikime, nes jie yra vienas iš mūsų svarbiausių našumo rodiklių (KPI)“, – teigia „Telia“ mažmeninės prekybos vadovė Lina Banzinė
„BMK Vision“:
- Suteikia galimybę greitai priimti sprendimus Covid-19 laikotarpio neapibrėžtumo metu, remiantis tiksliais realaus laiko duomenimis.
- Suteikia galimybę stebėti, kaip kinta lankomumo tendencijos, sezoniškumas, srautai regioninėse atstovybėse, prekybos centruose arba nedirbančiose savaitgaliais.
- Duomenys padeda efektyviau suplanuoti personalo poreikį ir pardavimo salonų darbo laiką.
- Duomenys integruojami į esamą verslo analitikos sistemą ir naudojami kaip papildomi rodikliai šalia pagrindinių verslo KPI.
- Suteikia galimybę lyginti rodiklius skirtingais datų intervalais bei skirtingų parduotuvių veiklos rezultatus.