Visus mus sieja vienas bendras dalykas – sąskaitos. Ar gaudami popierines sąskaitas susimąstome, koks jų kelias iki mūsų pašto dėžutės?
Akcinė bendrovė Lietuvos paštas – didžiausia pašto paslaugas teikianti bendrovė šalyje. Turėdama gilias tradicijas bei teikdama profesionalias paslaugas įmonė užsitarnavo gyventojų pasitikėjimą. Profesionalių darbuotojų komanda kas mėnesį aptarnauja daugiau nei 800 tūkstančių klientų.
Bendrovės valdyme taikydami novatoriškus sprendimus savo klientams AB Lietuvos paštas šiandien gali pasiūlyti ne tik pašto, bet ir kurjerių bei finansinio tarpininkavimo, įvairias elektronines ir kitas paslaugas. „Viena iš sparčiausiai augančių Lietuvos pašto paslaugų – informacijos parengimas, spausdinimas ir pristatymas adresatams. Turėdami plačiausią paslaugų teikimo vietų tinklą Lietuvoje galime ne tik kokybiškai atspausdinti įvairias sąskaitas, dokumentus, bet ir operatyviai pristatyti gavėjams. Klientams tai patogu, nes jie gauna visą paslaugų paketą“, – sakė Lietuvos pašto Spausdinimo paslaugų departamento vadovas Algirdas Šimonis.
Lietuvos pašto Spausdinimo centro tikslai: efektyvūs rinkodaros ir verslo informacijos pateikimo sprendimai ir saugios duomenų tvarkymo, skaitmeninio spausdinimo, automatizuoto dėjimo į vokus bei pristatymo adresatui paslaugos. Šias paslaugas teikia Lietuvos pašto modernus ir visiškai kompiuterizuotas spausdinimo ir dėjimo į vokus centras.
Pasak A. Šimonio, modernizavus turimą įrangą dabar Lietuvos paštas gali dar greičiau ir kokybiškiau apdoroti spausdintinę informaciją. Lietuvos pašto spausdinimo ir dėjimo į vokus centras yra visiškai kompiuterizuotas – pateikti duomenys automatiškai apdorojami, atspausdinami greitaeigiais lazeriniais spausdintuvais ir automatizuotu būdu dedami į vokus bei pristatomi gavėjams. Klientui pageidaujant galima paruošti ir grįžusių laiškų elektroninę ataskaitą.
Lietuvos paštas, būdami didžiausia pašto paslaugas teikiančia bendrove Lietuvoje, siekia teikti profesionalias ir komplimentarias paslaugas, t.y. ne tik pristatyti kliento pašto korespondenciją, bet ir saugiai tvarkant informacijos duomenis juos atspausdinti, sudėti į vokus – atlikti už klientą visą darbą, pasiūlant visapusišką paslaugą.
Prieš kelerius metus laiku Lietuvos paštas supratęs, kad turima spausdinimo įranga neatitinka naujai keliamų reikalavimų, o aukšta gamybos savikaina įmonei neleidžia konkuruoti rinkoje, priėmė savalaikius ir efektyvius sprendimus. Įsigyti modernūs skaitmeninės spaudos įrenginiai leido įmonei išlikti konkurencinga rinkos dalyve ir sklandžiai dirbti – išlaikyti ne tik esamus gamybinius pajėgumus, bet ir didinti gamybos apimtis.
Akivaizdu, kad konkurencija verčia mažinti gamybos kaštus, ieškoti pigesnių spaudos popieriaus alternatyvų (plonesnis, žemesnės kategorijos popierius), o tai dažnai atsiliepia ir įrangos darbui, nes popierius ima strigti spaudos mašinos trakte, kas sukelia daug nepatogumų ir trukdo dirbti, laiku atlikti pateiktus užsakymus.
2011 m. organizuotą viešąjį pirkimą laimėjęs dalyvis pasiūlė Xerox Nuvera 144 skaitmenį spaudos įrenginį, kuris visiškai tenkina bendroves poreikius, nes yra greitas, geba atlikti itin kokybišką spausdinimą ant daugelio tipų popieriaus, integruojasi į bendrovės gamybos sistemą bei puikiai apdoroja didelius kiekius duomenų, atliekant kintamos spaudos (sąskaitų spausdinimo) procesą.
Bendrovė džiaugiasi, kad šiandien naudojasi visa serviso priežiūros – FSMA (full service maintenance agreement) paslauga, kai yra mokama tik už atliktus spaudus pagal konkursinę spaudo kainą, o visomis medžiagomis, detalėmis, bei remonto darbais rūpinasi autorizuotas Xerox serviso atstovas – UAB „Biznio mašinų kompanija“. BMK specialistai turi ilgametę darbo su Xerox skaitmeninės spaudos gamybos mašinomis patirtį ir yra įvertinti kaip geriausi ne tik Lietuvoje, bet ir visose Baltijos šalyse. Bendrovė gali pasikliauti BMK serviso paslauga, jaustis užtikrinti, jog gamybos procesas nenutrūks, nes tokiu būdu, žinant fiksuotą spaudo įkainį, lengviau suplanuoti spausdinimo išlaidas ir visa tai Lietuvos paštui suteikia galimybę rūpintis tik pagrindine savo veikla – gamyba ir pristatymo paslauga.
Lietuvos pašto Spausdinimo paslaugų departamento vadovo Algirdo Šimonio nuomone, kad svarbu ne tik moderni spausdinimo įranga, bet ir kokybiškos įrangos serviso paslaugos, nes tai padeda užbėgti galimoms problemoms už akių. „BMK komanda parodė itin aukštą profesionalumo lygį prižiūrint spaudos įrangą“, – pažymi A. Šimonis.