Interaktyviosios lėkštės („Hopspots“) yra interaktyvi mokymosi priemonė, kuri jungia technologijas ir fizinę erdvę. Kuomet vaikai aktyviai dalyvauja pamokoje yra mažiau nekantrūs, lengviau sutelkia dėmesį į mokymasi. Naudojant „Hopspots“ bus lavinami socialiniai, kognityviniai gebėjimai, galimybė mokintis kalbų ar programavimo pagrindų.
Judesys ir programavimo pagrindai
„Hopspot” didelį dėmesį skiria judėjimui. Su „Hopspot” vaikai juda, žaidžia ir mokosi tuo pačiu metu. Įvairių žaidimų pagalba vaikai begios, ropos, šokinės ir atliks kitas užduotis. Be to, „Hopspot“ įtraukia mokinius į žaidimo kūrimą, lengvai galima išplėsti užduotis asmeniniais garsais ar nuotraukomis. Tai paprastas būdas programuoti, tokiu būdu vaikai gali tapti savo turinio gamintoju, o ne tik jo vartoju.
Kalbos mokymasis ir kognityvinis mokymas
Kalbos mokymasis yra svarbi „Hopspot” dalis, kurioje vaikai gali sustiprinti savo kalbos įgūdžius. Klausydami, skaitydami ir rašydami naujus žodžius vaikai išplės savo žodyną. Taip pat, „Hopspot” gali būti naudojamas norint išlaikyti mokinių dėmesį, pagerinti atmintį ir pažinti naujus dalykus. Skirtingi žaidimų tipai padeda vaikams susikaupti ir sutelkti jų dėmesį, naudojant jutimo pojūčius ir kūno judesius.