BMK prisidėjo prie Ukmergės rajono savivaldybės ir mokyklų iniciatyvos „ITMAGNETAS“

Švietimas – viena sričių, kuriai visa UAB „Biznio mašinų kompanija“ švietimo skyriaus komanda skiria daug dėmesio. Mielai prisidedame prie naudingų ir įdomių iniciatyvų.

„ITmagnetas“ projekto idėja mus sužavėjo nuo pat pradžių, todėl džiaugiamės, galėdami prisidėti prie šios puikios idėjos įgyvendinimo.

Erdvė „ITmagnetas“- tai galimybė kiekvienam mokyklos ar lopšelio-darželio bendruomenės nariui naudotis nemokamomis kopijavimo ir skenavimo, informacijos paieškos paslaugomis. Net dvidešimt dvejose rajono švietimo įstaigose bus sukurtos erdvės, kur kiekvienas mokyklos narys galės atlikti mokymosi užduotis, susitikti su draugais ar tiesiog pailsėti.

Šiam projektui skirti net 25 “Xerox 5325” spausdinimo įrenginiai.

“Dovanojame puikius multifunkcinius Xerox įrenginius, kurie spausdina, skenuoja ir kopijuoja, ir vis dar atlieka svarbų vaidmenį informacijos kūrimo ir apdorojimo procese. Linkiu, kad tokių erdvių kurtųsi kuo daugiau Lietuvos mokyklose, kad mažėtų atskirtis ir rastųsi kuo daugiau bendrumo ir patogumo“,- savo mintimis ir palinkėjimais dalinosi D. Viskontienė.

Daugiau apie projektą skaitykite čia.

BMK žiniasklaidoje: kaip mes integruojame dokumentų skaitmeninimo sprendimus organizacijose?

Tyrimų bendrovė „International Data Corporation“ (IDC) praėjusių metų prognozės teigė, jog 60 proc. TOP 2000 pasaulio kompanijų iki 2021-ųjų savo verslą ketina pritaikyti ateities veiklos modeliui. Tai adaptyvus, protingas, virtualų ir fizinį darbus suderinantis išmanusis biuras, skirtas gerinti darbuotojų patirtį bei didinti jų produktyvumą. Šių tikslų įgyvendinimą užtikrina informacijos ir dokumentų skaitmeninimas.

Tokiu keliu verslas jau seniai žengia visame pasaulyje, o pandemija procesus tik paspartino, todėl sklandžiam prisitaikymui prie ateities veiklos modelio savo patirtį ir inovacijas siūlo bendrovė „Xerox“. Tuo tarpu įmonės įgaliotasis partneris Lietuvoje – „Biznio mašinų kompanija“ (BMK) – rūpinasi, jog visi dokumentų skaitmeninimo sprendimai būtų integruoti inovatyviai, patogiai, saugiai bei tiksliai.

Skaitmeninimas – strateginė kryptis

Verslo aplinkos pokyčius stebintys specialistai tikina – šiuolaikinis biuras kinta ir evoliucionuoja nuolatos. Šį procesą lemia technologijų progresas, demografiniai rodikliai, didėjantis nuotolinio darbo poreikis. Todėl, anot specialistų, darbuotojai prie pokyčių turi prisitaikyti valdydami informacinį chaosą – skirtingais keliais juos pasiekiančius dokumentus: popierinius, skaitmeninius, garsinius bei vaizdinius, struktūruotus ir be jokios struktūros duomenis.

Tai daryti tampa ne tik svarbu, bet ir labai sudėtinga. Juolab, kai tikimąsi, jog informacijos bei duomenų kiekis šiandienos skaitmeniniame pasaulyje dvigubės kas du metus. Taip perėjimas į tokį ateities veiklos modelį už nugaros vis dažniau palieka popierinius dokumentus ir iškelia jų automatizavimo būtinybę. Informacijos bei verslo procesų valdymui gyvybiškai svarbūs tampa išmanūs bei inovatyvūs sprendimai.

Tokią nūdieną mato ir „Xerox“ vadovė Baltijos šalims ir Moldovai Asta Dekinienė. Jos teigimu, verslui šiuo metu būtina kurti darbo aplinką, kuri teiktų darbuotojams galimybę paversti duomenis į vertingą informaciją. Būtent pastaroji leidžia kurti, gaminti ir parduoti prekes bei paslaugas.

Ne veltui, pasak A. Dekinienės, greičiausiai dokumentų skaitmeninimo keliu žengia bankų bei draudimo sektoriai, tačiau šis pokytis vis aktualesnis ir prekybininkams, logistikos bendrovėms. Pasaulinė COVID-19 pandemija tik paspartino proceso imtis dar didesnę dalį EMEA regiono įmonių ir nors tarp Baltijos šalių Estija jį įgyvendina greičiausiai, Lietuva taip pat neatsilieka.

„Verslo sėkmė šiandieninėje rinkoje matuojama efektyviais dokumentų ir informacijos valdymo bei naudojimo būdais. COVID-19 pandemija dar pagreitino šiuos procesus, nes įmonės labiau susidomėjo skaitmeninimu. Siekdamas prisitaikyti prie besikeičiančių sąlygų, verslas ėmėsi transformuoti savo įprastą veiklos modelį, nes klientai nori pirkti ar būti aptarnaujami kitaip, nei buvo įpratę iki šiol. Todėl mes siūlome įvarius šios skaitmeninės transformacijos sprendimus, nes toks pokytis nėra susijęs tik su dokumentais bei informacija. Tai verslo strateginė kryptis, kurianti ir didesnę vertę klientams, ir užtikrinanti geresnius veiklos rezultatus“, – apie skaitmeninimo tendencijas kalba A. Dekinienė.

Sprendimus pritaiko ir suasmenina

Vienas išmanaus biuro poreikius ir verslo darbo aplinkos pokyčius atliepiančių sprendimų – būtinybė turėti popierinių bei skaitmeninių dokumentų kelionės žemėlapius. Anot BMK spausdinimo paslaugų pardavimų skyriaus vadovo Andriaus Jakimavičiaus, juo identifikuojamos probleminės bendrovių procesų vietos ir parodoma esama bei suprojektuojama būsima situacijos.

„Šis žemėlapis leidžia pamatyti kliento veiklos spragas ir jas tobulinti. Esame sukaupę solidžią IT kompetenciją dokumentų spausdinimo ir skaitmeninimo srityse, taikome patikimus automatizavimo bei robotizavimo sprendimus. Pasitelkdami juos, identifikuojame didžiausius iššūkius ir kritinius skaitmeninimo aspektus, kurie apsunkina darbą. Todėl, kurdami popierinių bei skaitmeninių dokumentų kelionės žemėlapius, suprojektuojame automatizuotą, efektyvesnę ir tikslesnę darbo aplinką“, – sako A. Jakimavičiaus.

Savo ruožtu A. Dekinienė priduria, jog dokumentų skaitmeninimui „Xerox“ verslui siūlo ir įrenginius, kurie veikia kaip išmaniajame telefone esančios programėlių galerijos. Tai „Xerox® App Gallery“ – skirtingų aplikacijų rinkinys, sukurtas viso pasaulio gamintojų bei skirtas patiems įvairiausiems skaitmeninimo poreikiams. Jis prieinamas ir Lietuvos rinkai, o programėlėmis galima atlikti skirtingus procesus. Pavyzdžiui, pagreitinti dokumentų įkėlimą ar išėmimą iš sistemos, patogiai dalintis duomenimis, pildyti formas, fotografuoti, išversti tekstus, rašto failus paversti garso rinkmenomis.

Visgi, A. Jakimavičiaus teigimu, dėl lietuvių kalbos specifiškumo ar asmeninių klientų poreikių, programėlių naudojimui neretai prireikia sprendimų adaptacijos.

„Todėl mes galime šias aplikacijas individualizuoti. Pasinaudodami „Xerox“ gerąja kitų šalių patirtimi ir baziniais sprendimais, sukuriame programinę įrangą, kurią patobulinę bei įdiegę tarpinę integracinę aplinką, turime įrankį specifiniams klientų poreikiams. Todėl šias dokumentų skaitmeninimo programėles galime pasiūlyti naudoti dar patogiau ir sklandžiau“, – pabrėžia A. Jakimavičiaus.

Apie spausdinimą nebekalba

Daugiau nei dešimtmetį siūliusi valdomą spausdinimo paslaugą (MPS), BMK, kartu su „Xerox“, imasi adaptuoti ir naujosios kartos sprendimą išmaniajam biurui (IWS). Pastarasis, sukurtas 2019-aisiais, kaip pastebi A. Dekinienė, praplečia anksčiau siūlytų paslaugų paketą. IWS pakelia MPS į aukštesnį lygį, o sprendimo naudojimui pasitelkiama analitika, debesų kompiuterija, skaitmeninimas, saugios pažangiausios technologijos, taip užtikrinant dar efektyvesnę darbo aplinką.

„Jei iki tol valdoma spausdinimo paslauga buvo skirta procesus optimizuoti, juos įvertinti ir valdyti turimą įrangą, tai išmaniojo biuro sprendimai yra dar inovatyvesni, atliepiantys organizacijoms pastaruoju metu itin aktualius duomenų saugumo poreikius. Jie praplečia skaitmeninimą, informacijos skenavimą, automatizuoja darbo srautus ir turinio valdymą. Toks procesas turi grįžtamąjį ryšį, nes jį įgyvendinant pasitelkiama analitika, vertinami rodiklių pokyčiai. Tai – nuolatos tobulėjanti sistema, nes naudojami sprendimai ir įrankiai yra skirti analizei, veiklos efektyvumo didinimui ir našesnio darbo užtikrinimui“, – akcentuoja A. Dekinienė.

Tuo tarpu A. Jakimavičiaus papildo – visi minėti sprendimai leidžia verslui prisitaikyti prie kintančios aplinkos, nes vis daugiau informacijos srauto sukuriama ne popieriuje, o sistemose.

„Šiuo metu turime mišrią darbo aplinką – deriname jį biure bei virtualioje erdvėje. Nors popierius vis dar dominuoja, pastarojo nuolatos mažėja ir ateityje aktualesnė bus sistemose sukuriama informacija. Tokia, kurią patogiai galėsime disponuoti, valdyti, pasiimti, grąžinti bei analizuoti. Todėl dar prieš dešimtmetį klausdavome klientų, kokį kiekį dokumentų jie spausdina. Tačiau šiandien kalbame apie darbo efektyvinimą. Save matome kaip integratorius, kurie užtikrins sklandžią verslo veiklą“, – reziumuoja A. Jakimavičiaus.

 

Publikacija VZ.LT

BMK – „Optimidoc“ „Platinum“ partneris Baltijos šalyse

Šių metų gegužės 1 d. BMK tapo “Optimidoc” “Platinum” partneriu Baltijos šalyse. Tai gamintojo pasitikėjimo ir įvertinimo ženklas, demonstruojantis tvarų bendradarbiavimą Baltijos šalyse.

Džiaugiuosi galėdamas pranešti, kad mūsų partneris UAB “Biznio mašinų kompanija” papildė aukščiausio lygio „Platinum„ partnerių gretas. Tai lėmė puikūs rezultatai ir profesionalus požiūris į bendradarbiavimą. BMK 2021 metus pasitikęs kaip „Gold“ partneris, per pirmąjį ketvirtį pademonstravo puikius rezultatus net ir tokiomis neapibrėžties sąlygomis, kurias turime pastaruoju metu.

Kai partnerius vienija bendras siekis –  padėti klientui tobulinti jo verslo procesus, greitai reaguoti į besikeičiančią aplinką ir klientų poreikius – visa tai veda į stiprią ir visiems naudingą partnerystę.

Ačiū BMK kolektyvui

Arnošt Matějka, Pardavimų vadovas Europos-Azijos regione.

Šį partnerystė – tai dar daugiau ir gilesnių žinių bei kompetencijų, vedančių link saugesnės infrastruktūros spausdinimo ir skenavimo procesų optimizavimo, automatizavimo ir dokumentų skaitmenizavimo srityse.

„OptimiDoc“ programinės įrangos sprendimai skirti šiuolaikiniam, išmaniam biurui. Jie padeda organizacijoms spręsti dokumentų skaitmeninimo ir spausdinimo infrastruktūros valdymo klausimus.

NAUJAS MODELIS! Xerox AltaLink B8145/55/70

NAUJAS MODELIS! Xerox AltaLink C8130 /35/45/55/70

BMK – Xerox metų partneris

Balandžio mėnesį vykusioje metinėje Xerox konferencijoje MEA regionui BMK paskelbta Xerox 2020 metų partneriu vidurio ir rytų Europos regione. Šis apdovanojimas, – tai spausdinimo ir skaitmeninimo sprendimų, profesionalios spaudos ir gamybos sprendimų padalinių bei techninio serviso centro komandų atkaklaus darbo rezultatas.

Apdovanojjimas BMK skirtas už:

Per daugiau nei du dešimtmečius skaičiuojantį parnerystės laikotarpį BMK ne pirmą kartą tampa Xerox metų partneriu vidurio ir rytų Europoje. Kiekvieną kartą tai mūsų komandai patvirtina, jog žengiame teisingu keliu, siūlydami klientams savalaikius, inovatyvius spausdinimo, skaitmeninimo ir profesionalios spaudos bei gamybos sprendimus.

Xerox

Modernus spausdinimo valdymo apskaitos sprendimas su „Xerox“

BMK žiniasklaidoje: Skaitmeninti negalima spausdinti: kur dėti kablelį kintančiai verslo aplinkai ir poreikiams?

Popieriaus technologijų novatorius „Xerox“, prieš daugiau nei pusę amžiaus pristatęs pirmąjį pasaulyje komercinį kopijavimo aparatą, dabar tą patį pasaulį moko dokumentus skaitmeninti. Pasirinkimas – adaptyvus: bendrovės užsakymu atliktas tyrimas rodo, jog 65 proc. apklaustų daugiau nei tūkstančio Vakarų Europos įmonių tokiu keliu jau žengia. Nors verslas jį jau gerokai išmynė, netrukęs pajusti sumažėjusių kaštų, išaugusio produktyvumo ir saugumo bei procesų optimizacijos naudą, neretai vis dar prireikia vedlio, rodančio teisingą dokumentų skaitmeninimo kryptį.

Todėl, „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK) spausdinimo paslaugų pardavimų skyriaus vadovo Andriaus Jakimavičiaus teigimu, jį pasirinkus, valdyti skaitmeninius dokumentus tampa lengviau, patikimiau bei patogiau, nes popieriaus ateityje liks vis mažiau ir mažiau.

Ilgas kelias – mažais žingsniais

Daugiau nei dešimtmetį siūlanti valdomą spausdinimo paslaugą (MPS), visą šį laikotarpį BMK, kartu, klientus veda ir link dokumentų skaitmeninimo. Pasak A. Jakimavičiaus, dabar bendrovė ėmėsi vertintojo ir konsultanto vaidmens, nes sukaupė solidžią IT kompetenciją dokumentų spausdinimo ir skaitmeninimo srityse, taiko patikimus automatizavimo bei robotizavimo sprendimus. Šios praktinės patirties rezultatas – išplėsto spausdinimo infrastruktūros vertinimo paslauga.

„Verslo aplinka kinta, todėl organizacijų spausdinimo infrastruktūra šiuo metu turi būti orientuota ne tik į spausdinimą, bet ir į dokumentų skaitmeninimą. Dabar prireikia didesnio išmanumo, integracijų su turimomis IT sistemomis, patogesnės vartotojo sąsajos ir aplikacijų skaitmeninimo darbams atlikti. Taip pat, itin svarbu užtikrinti dokumentų bei informacijos saugumą. Pastebime, jog kinta ir pasirinkimo kriterijai: poreikį spausdinti pigiai, efektyviai ir greitai, keičia noras patogiai, išmaniai bei saugiai skaitmenizuoti spausdintus dokumentus“, – sako A. Jakimavičius.

Todėl, pašnekovo teigimu, išplėsto spausdinimo infrastruktūros vertinimo paslauga yra ne tik spausdinimo, bet ir skaitmeninių dokumentų judėjimo vertinimas, dokumentų skaitmeninimo analizė, rekomendacijų pateikimas. BMK rodo, kuria kryptimi geriausia judėti: „Nesvarbu, įmonė susiduria su pertekliniais dokumentais arba nori juos sukelti į dokumentų valdymo sistemą, patogiai surasti, administruoti, valdyti, kurti teises. Mūsų tikslas – sutelkti visus dokumentų skaitmeninimo poreikius ir nukreipti klientus teisinga jų įgyvendinimo linkme“.

Be popieriaus – greičiau

BMK atstovas pastebi – bendrovės vaidmuo yra dirbti su klientu tuomet, kai prireikia tiek popieriui suteikti skaitmeninį formatą ir jame sukurti duomenis, tiek palengvinti perėjimą prie skaitmeninio dokumento valdymo.

„Atlikdami vertinimą, identifikuojame didžiausius iššūkius ir kritinius skaitmeninimo aspektus, kurie apsunkina darbą – popieriai dokumentai pasimeta, yra nekokybiškai nuskenuojami, sudėtinga juos užvadinti. Išsprendę šiuos skaudulius, klientai pamažu gali imtis dokumento valdymo sprendimų. Anksčiau savo klientams padėdavome unifikuoti spausdinimo ūkį, optimizuoti išlaidas, autorizuoti dokumentus. O šios dienos iššūkiai: skaitmeninimas ir tam pritaikytos spausdinimo infrastruktūros kūrimas“, – komentuoja A. Jakimavičius.

Atrodytų, jog skaitmeninimo nauda – akivaizdi. Tačiau atsisveikinimą su popieriumi gali lydėti netikėti išbandymai. Su jais susidūrusio BMK kliento Šiaulių banko IT tarnybos vadovas Giedrius Trukšinas tikina: dokumentų skaitmeninimui gali sutrukdyti ir procesų skverbtis.

„Popierinių dokumentų atsisakymas supaprastina masinį klientų aptarnavimą, sumažina jo kaštus. Mūsų veikla plečiasi, turime didžiausią filialų tinklą, be skaitmeninimo procesus būtų labai sunku valdyti. Technologinis pagrindas viską daryti saugiau, patikimiau ir tvarkingiau yra, tačiau ne visi klientai naudojasi naujausiomis technologijomis. Todėl vienas didžiausių iššūkių – jų identifikavimas. Dalis žmonių visai neturi atpažinimo priemonių: taip skaitmeninimo raida Lietuvoje yra stabdoma. Todėl svarbu tokia spausdinimo infrastruktūra, kuri patenkintų tiek dar nespėjusių prisitaikyti klientų, tiek naujai atsirandančius skaitmeninimo poreikius“, – patirtimi dalinasi G. Trukšinas.

Pašnekovui antrinantis A. Jakimavičius įsitinęs: rasti sprendimus verslui yra gyvybiškai svarbu. Antraip bus pralaimima kova su veiklos procesų greičio būtinybe, kuria rinkoje matuojama sėkmė: „Skaitmeninimas kuria saugumą, kontrolę, mažina klaidos tikimybę, todėl verslas gali dirbti greitai. Konkurencinį pranašumą įgyja tie, kurie sugeba prisitaikyti prie klientų poreikių. Jei nėra galimybės atsisakyti spausdinimo, svarbu, kad pastarojo proceso infrastruktūra būtų universali, tinkamai ir lengvai prie minėtų poreikių pritaikoma“, – papildo BMK ekspertas.

Pandemija augina skaitmeninimo poreikį

Paklaustas, kokią mato dokumentų skaitmeninimo ateitį, A. Jakimavičius teigia, jog viziją netruko išryškinti pasaulinės pandemijos aplinkybės.

„Nuotolinis darbas tampa vis aktualesnis. Neseniai „Xerox“ užsakymu atliktas tyrimas parodė: daugiau nei trečdalis iš 600 apklaustų IT lyderiaujančių bendrovių planuoja greitinti veiklos skaitmeninimą. Tai tampa būtina – niekas nėra tikras, jog situacija nesikartos. Nuotolinio darbo perspektyvą matau mišrią: dalis verslo dirbs nuotoliniu būdu, tačiau kitiems prireiks tai daryti biuruose. Todėl bus svarbu ir pasiekti dokumentus bei juos valdyti iš namų, ir patogiai sukelti į skaitmeninę erdvę“, – svarsto A. Jakimavičius.

Taip prie besikeičiančių rinkos poreikių turi lanksčiai taikytis ir verslas, iki šiol nesvarstęs skaitmeninti dokumentus: „Tos įmonės, kurios anksčiau net negalvojo apie skaitmeninimą arba tai darydavo nedrąsiai, vis ryžtingiau imasi šio proceso. Mūsų vaidmuo – pasitelkiant sukauptą kompetenciją, padėti klientams prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos ir naujų poreikių“.

 

Publikacija: VZ.LT

Skaitmeninti negalima spausdinti: kur dėti kablelį kintančiai verslo aplinkai ir poreikiams?

 

Popieriaus technologijų novatorius „Xerox“, prieš daugiau nei pusę amžiaus pristatęs pirmąjį pasaulyje komercinį kopijavimo aparatą, dabar tą patį pasaulį moko dokumentus skaitmeninti. Pasirinkimas – adaptyvus: bendrovės užsakymu atliktas tyrimas rodo, jog 65 proc. apklaustų daugiau nei tūkstančio Vakarų Europos įmonių tokiu keliu jau žengia. Nors verslas jį jau gerokai išmynė, netrukęs pajusti sumažėjusių kaštų, išaugusio produktyvumo ir saugumo bei procesų optimizacijos naudą, neretai vis dar prireikia vedlio, rodančio teisingą dokumentų skaitmeninimo kryptį.

Todėl, „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK) spausdinimo paslaugų pardavimų skyriaus vadovo Andriaus Jakimavičiaus teigimu, jį pasirinkus, valdyti skaitmeninius dokumentus tampa lengviau, patikimiau bei patogiau, nes popieriaus ateityje liks vis mažiau ir mažiau.

Ilgas kelias – mažais žingsniais

Daugiau nei dešimtmetį siūlanti valdomą spausdinimo paslaugą (MPS), visą šį laikotarpį BMK, kartu, klientus veda ir link dokumentų skaitmeninimo. Pasak A. Jakimavičiaus, dabar bendrovė ėmėsi vertintojo ir konsultanto vaidmens, nes sukaupė solidžią IT kompetenciją dokumentų spausdinimo ir skaitmeninimo srityse, taiko patikimus automatizavimo bei robotizavimo sprendimus. Šios praktinės patirties rezultatas – išplėsto spausdinimo infrastruktūros vertinimo paslauga.

„Verslo aplinka kinta, todėl organizacijų spausdinimo infrastruktūra šiuo metu turi būti orientuota ne tik į spausdinimą, bet ir į dokumentų skaitmeninimą. Dabar prireikia didesnio išmanumo, integracijų su turimomis IT sistemomis, patogesnės vartotojo sąsajos ir aplikacijų skaitmeninimo darbams atlikti. Taip pat, itin svarbu užtikrinti dokumentų bei informacijos saugumą. Pastebime, jog kinta ir pasirinkimo kriterijai: poreikį spausdinti pigiai, efektyviai ir greitai, keičia noras patogiai, išmaniai bei saugiai skaitmenizuoti spausdintus dokumentus“, – sako A. Jakimavičius.

Todėl, pašnekovo teigimu, išplėsto spausdinimo infrastruktūros vertinimo paslauga yra ne tik spausdinimo, bet ir skaitmeninių dokumentų judėjimo vertinimas, dokumentų skaitmeninimo analizė, rekomendacijų pateikimas. BMK rodo, kuria kryptimi geriausia judėti: „Nesvarbu, įmonė susiduria su pertekliniais dokumentais arba nori juos sukelti į dokumentų valdymo sistemą, patogiai surasti, administruoti, valdyti, kurti teises. Mūsų tikslas – sutelkti visus dokumentų skaitmeninimo poreikius ir nukreipti klientus teisinga jų įgyvendinimo linkme“.

Be popieriaus – greičiau

BMK atstovas pastebi – bendrovės vaidmuo yra dirbti su klientu tuomet, kai prireikia tiek popieriui suteikti skaitmeninį formatą ir jame sukurti duomenis, tiek palengvinti perėjimą prie skaitmeninio dokumento valdymo.

„Atlikdami vertinimą, identifikuojame didžiausius iššūkius ir kritinius skaitmeninimo aspektus, kurie apsunkina darbą – popieriai dokumentai pasimeta, yra nekokybiškai nuskenuojami, sudėtinga juos užvadinti. Išsprendę šiuos skaudulius, klientai pamažu gali imtis dokumento valdymo sprendimų. Anksčiau savo klientams padėdavome unifikuoti spausdinimo ūkį, optimizuoti išlaidas, autorizuoti dokumentus. O šios dienos iššūkiai: skaitmeninimas ir tam pritaikytos spausdinimo infrastruktūros kūrimas“, – komentuoja A. Jakimavičius.

Atrodytų, jog skaitmeninimo nauda – akivaizdi. Tačiau atsisveikinimą su popieriumi gali lydėti netikėti išbandymai. Su jais susidūrusio BMK kliento Šiaulių banko IT tarnybos vadovas Giedrius Trukšinas tikina: dokumentų skaitmeninimui gali sutrukdyti ir procesų skverbtis.

„Popierinių dokumentų atsisakymas supaprastina masinį klientų aptarnavimą, sumažina jo kaštus. Mūsų veikla plečiasi, turime didžiausią filialų tinklą, be skaitmeninimo procesus būtų labai sunku valdyti. Technologinis pagrindas viską daryti saugiau, patikimiau ir tvarkingiau yra, tačiau ne visi klientai naudojasi naujausiomis technologijomis. Todėl vienas didžiausių iššūkių – jų identifikavimas. Dalis žmonių visai neturi atpažinimo priemonių: taip skaitmeninimo raida Lietuvoje yra stabdoma. Todėl svarbu tokia spausdinimo infrastruktūra, kuri patenkintų tiek dar nespėjusių prisitaikyti klientų, tiek naujai atsirandančius skaitmeninimo poreikius“, – patirtimi dalinasi G. Trukšinas.

Pašnekovui antrinantis A. Jakimavičius įsitinęs: rasti sprendimus verslui yra gyvybiškai svarbu. Antraip bus pralaimima kova su veiklos procesų greičio būtinybe, kuria rinkoje matuojama sėkmė: „Skaitmeninimas kuria saugumą, kontrolę, mažina klaidos tikimybę, todėl verslas gali dirbti greitai. Konkurencinį pranašumą įgyja tie, kurie sugeba prisitaikyti prie klientų poreikių. Jei nėra galimybės atsisakyti spausdinimo, svarbu, kad pastarojo proceso infrastruktūra būtų universali, tinkamai ir lengvai prie minėtų poreikių pritaikoma“, – papildo BMK ekspertas.

Pandemija augina skaitmeninimo poreikį

Paklaustas, kokią mato dokumentų skaitmeninimo ateitį, A. Jakimavičius teigia, jog viziją netruko išryškinti pasaulinės pandemijos aplinkybės.

„Nuotolinis darbas tampa vis aktualesnis. Neseniai „Xerox“ užsakymu atliktas tyrimas parodė: daugiau nei trečdalis iš 600 apklaustų IT lyderiaujančių bendrovių planuoja greitinti veiklos skaitmeninimą. Tai tampa būtina – niekas nėra tikras, jog situacija nesikartos. Nuotolinio darbo perspektyvą matau mišrią: dalis verslo dirbs nuotoliniu būdu, tačiau kitiems prireiks tai daryti biuruose. Todėl bus svarbu ir pasiekti dokumentus bei juos valdyti iš namų, ir patogiai sukelti į skaitmeninę erdvę“, – svarsto A. Jakimavičius.

Taip prie besikeičiančių rinkos poreikių turi lanksčiai taikytis ir verslas, iki šiol nesvarstęs skaitmeninti dokumentus: „Tos įmonės, kurios anksčiau net negalvojo apie skaitmeninimą arba tai darydavo nedrąsiai, vis ryžtingiau imasi šio proceso. Mūsų vaidmuo – pasitelkiant sukauptą kompetenciją, padėti klientams prisitaikyti prie besikeičiančios aplinkos ir naujų poreikių“.

Cookie Settings