Kodak E1030/E1040 skeneris

A4-A3 formato skeneris

Naujieji KODAK E1030 ir E1040 skeneriai yra produktyviausi ir patogiausi savo klasėje. Greitai ir tiksliai transformuokite popierinius dokumentus į duomenis, kuriuos jūsų įmonė gali naudoti nedelsiant. Su Kodak skeneriu yra paprasta skaitmeninti dokumentus ir juos greitai bei tiksliai perkelti į sistemą. E1030 idealiai tinka mažoms ir vidutinėms įmonėms ir organizacijoms, kurių darbo eigoje naudojama daug popieriaus, pavyzdžiui, sveikatos priežiūros ir teisinėms įstaigoms, finansų ir vyriausybinėms agentūroms ir kt.

Palaikomos funkcijos:  skenavimas
Maksimalus skenavimo greitis (psl/min): 30/40
Rekomenduojama apkrova iki (psl/d.): 4000/5000
Dvipusis skenavimas (Duplex): Taip
Popieriaus įvesties talpa (standartinė, lapais): 80


Plačiau apie įrenginį žiūrėkite vaizdo medžiagoje (EN)

Lexmark MX622adhe


Plačiau apie įrenginį žiūrėkite vaizdo medžiagoje

Xerox Workcentre 7835i/7845i

Xerox WorkCentre 7800i serijos spalvotas daugiafunkcinis spausdintuvas


Plačiau apie įrangą žiūrėkite vaizdo medžiagoje (EN)


Plačiau apie įrangą žiūrėkite vaizdo medžiagoje (EN)

 

Darbo aplinka keičiasi iš esmės: „Xerox“ žengia permainų priešakyje

„Yra kelios globalios tendencijos, turinčios įtakos visam mūsų industrijos vystymuisi. Viena iš jų – demografiniai pokyčiai. Šiuo metu rinkoje dirba kelios kartos – vyresni, jaunesni ir visiškai naujai atėję į rinką darbuotojai. Anksčiau, kai buvo mažiau įrankių, buvo dirbama panašiais metodais, tačiau dabar vyresniems, įpratusiems prie popierinių dokumentų, ir su kompiuteriu užaugusiems jaunuoliams tenka kurti naujas bendradarbiavimo patirtis. Mūsų pareiga – atliepti į visų poreikius, kurti tiltus tarp fizinės ir virtualios informacijos“

Xerox vadovė Centrinės ir Rytų Europos regiono distribucijos grupei Asta Dekinienė.

Skaitmeninimo iniciatyvos versle, ypač paskatino prigijęs hibridinio ar nuotolinio darbo modelis, ragina valdomų spausdinimo paslaugų teikėjus perdėlioti paslaugų portfelius. „Xerox“, viena iš pasaulyje lyderiaujančių bendrovių valdomų spausdinimo paslaugų segmente, tradicines pramoninio ir biurų spausdinimo paslaugas kreipia automatizavimo, skaitmenizavimo ir tvarumo kryptimi. Platus spektras technologinių ir programinių sprendimų, kurie gali būti individualizuojami pagal klientų poreikį – „Xerox“ dėmesio centre.

Asta Dekinienė, „Xerox“ vadovė Centrinės ir Rytų Europos regiono distribucijos grupei, teigia, kad tradicinė spausdinimo, kopijavimo ir skenavimo industrija sparčiai keičiasi, ir netolima praeitis, kai spausdintuvas atliko kelias pagrindines paprastas funkcijas, blykšta užmarštyje. Dabartinę transformaciją lemia įvairios tendencijos – demografiniai pokyčiai, augantis mobilumas, tvari plėtra, skaitmeninė organizacijų transformacija, išaugęs poreikis taupyti kaštus ir būtinybė maksimaliai sumažinti saugumo rizikas.

Atsakas demografinėms permainoms

„Yra kelios globalios tendencijos, turinčios įtakos visam mūsų industrijos vystymuisi. Viena iš jų – demografiniai pokyčiai. Šiuo metu rinkoje dirba kelios kartos – vyresni, jaunesni ir visiškai naujai atėję į rinką darbuotojai. Anksčiau, kai buvo mažiau įrankių, buvo dirbama panašiais metodais, tačiau dabar vyresniems, įpratusiems prie popierinių dokumentų, ir su kompiuteriu užaugusiems jaunuoliams tenka kurti naujas bendradarbiavimo patirtis. Mūsų pareiga – atliepti į visų poreikius, kurti tiltus tarp fizinės ir virtualios informacijos“,  – pasakoja A. Dekinienė.

Kaip sujungti materialius ir skaitmeninius dokumentų pasaulius? Gamintojai, eidami koja kojon su informacinių technologijų pažanga, kuria įvairius naujus produktus – programėles, programinius ir technologinius sprendimus.

„Šie technologiniai šuoliai suteikia naujų galimybių, tačiau tai – ir nauji iššūkiai, kaip geriausiai pasinaudoti esama pažanga ir kurti aukštesnę vertę versle. Įdomu tai, kad lūkesčiai iš asmeninių patirčių keliasi į verslą. Per pandemiją prasidėjus masiniam apsipirkimui internetu, žmonės suprato, kad galima pirkti greitai, patogiai, o galimybių – aibės. Šios patirtys keičia ir verslo pageidavimus – organizacijos nori būti lanksčiai, patogiai, saugiai ir greitai aptarnaujamos“, – pastebi A. Dekinienė.

Skaitmenizacija ir mobilumas keičia procesus

Per pastaruosius metus beveik išnykusios darbo vietų ribos, mobilus ar hibridinis darbas – kryptis, reikalaujanti naujų sprendimų dokumentų valdymo srityje. Pasak pašnekovės, kai kurios įmonės, anksčiau atidėliojusios procesų skaitmenizavimą, per dvejus metus pasiekė septynerių metų pažangą. Permainos buvo itin sparčios, išsiplėtė keitimosi dokumentais ir informacija, bendradarbiavimo organizacijoje galimybės.

Skaitmenizacija, pasak „Xerox“ atstovės, daro tiesioginę įtaką verslo procesams, todėl „Xerox“ siūlo visą pluoštą aplikacijų, kurios padeda paspartinti procesus.

Nuotolinio ir lankstaus darbo modeliams reikalingas patogumas ir produktyvumas, kurį užtikrina „Xerox® Workflow Central“ platforma – debesų technologijos pagrindu veikiantis sprendimas, kuris leidžia konvertuoti fizinius ir skaitmeninius failus į tinkamus naudoti formatus. „Workflow Central“ leidžia lengvai akimirksniu transformuoti dokumentus iš bet kurio įrenginio, įskaitant asmeninius kompiuterius, planšetinius kompiuterius, mobiliuosius įrenginius ir daugiafunkcius spausdintuvus. Tai idealiai tinka keliaujantiems darbuotojams, dirbantiems su įvairiais įrenginiais ir dokumentų tipais, „Workflow Central“ sprendžia kasdienius darbo iššūkius, tokius kaip vertimas, redagavimas, failų konvertavimas ir kt.

Vienas iš pavyzdžių – teisininkų kontoros, kuriose svarbu dokumentuose užtušuoti tam tikrą konfidencialią informaciją. Jei tą atlieka žmogus mechaniškai – sugaištama daug laiko, auga darbo kaštai. „Xerox“ siūlomas sprendimas – aplikacija, leidžianti nuskenuoti dokumentą ir jame sužymėti reikiamus retušuoti laukelius. „Vienas mygtuko paspaudimas – ir sutaupoma daugybė darbo valandų. Patogu tai, kad aplikacija gali būti įdiegta ir pačiame „Xerox“ aparate, ir elektroninėje erdvėje – telefone ar kompiuteryje“, – naujoves pristato A. Dekinienė.

Šiuolaikinė spausdinimo įranga, naudojant atitinkamas progamėles, gali teikti vertimo paslaugą ar tekstinius dokumentus paversti į garso failus, kuriuos vėliau galima perklausyti.

„Tokių aplikacijų sukurta labai daug, o „Xerox“ išskirtinumas yra tai, kad savo partneriams suteikiame prieigos taškus bei mokymus. Partneriai, atsižvelgdami į savo klientų poreikius, gali kurti dar labiau individualizuotus sprendimus. Ši galimybė – gan išskirtinė, ją teikia tik nedaugelis gamintojų“, – pabrėžia pašnekovė.

Dar viena tendencija – augantis savitarnos poreikis. „Xerox“ pristatė savitarnos salelių – „Xerox Workplace Kiosk“ – sprendimą, kuomet įprastus funkcionalumus turintys spausdinimo aparatai gali būti talpinami labiausiai vartotojų lankomose viešose vietose: prekybos centruose, svetingumo, mokymo įstaigose, viešosiose erdvėse, pavyzdžiui: biurų pastatuose, bibliotekose ar oro uostuose. Norint naudotis tokiu aparatu, nereikia darbuotojo paslaugos – visos funkcijos atliekamos savitarnos principu, taip pat ir apmokėjimo už paslaugą sprendimai. Tokią paslaugą siūlančios įstaigos turi galimybę gauti papildomų pajamų, tuo tarpu vartotojai gali atsispausdinti, skenuoti ar nusikopijuoti dokumentą ten, kur jiems patogu.

„Šis sprendimas irgi padeda spręsti darbuotojų stygiaus problemą. Į savitarnos galimybes žengiama daugelyje sektorių – akivaizdžiai tą matome, pavyzdžiui, mažmeninėje prekyboje“, – pažymi A. Dekinienė.

Tvarumo iššūkiai

Vienas didžiausių iššūkių, su kuriais susiduria spausdinimo paslaugų pramonė – tvarumas. Mažinti taršos pėdsaką, popieriaus sunaudojimą, naudoti mažiau emisijų generuojančius produktus, visiškai netoksiškus tonerius, gaminti tokią įrangą, kurią įmanoma perdirbti ar panaudoti pakartotinai  – tik dalis užduočių, kurias sprendžia tokios kompanijos kaip „Xerox“.

A. Dekinienė įžvelgia svarbius šiuo metu vykstantčius pokyčius – vis dažniau spausdinami tik tie dokumentai, kurie teikia vertės organizacijai, didėja skaitmeninių dokumentų srautai ir poreikis duomenų analitikai. Pasitelkus tokias priemones, kaip „Xerox Print Awareness Tool“  vartotojams suteikiama informacija apie jų spausdinimo elgseną, siūlomi tvarumo patarimai, nurodomos galimybės pagertinti efektyvumą. Tokios priemonės skatina sąmoningą požiūrį į tvarumo valdymą ir spausdinimo apimčių mažinimą.  Klientams tampa svarbu pasirinkti energiją taupančius daugiafunkcius spausdintuvus, pažymėtus EPA ENERGY STAR® ir EPEAT ekologiniais ženklais. Produktai, pažymėti EPEAT logotipu, atitinka ENERGY STAR ir papildomus kriterijus, apimančius kiekvieną produkto gyvavimo ciklo etapą – projektavimą, gamybą, tiekimo grandinę, naudojimo etapą ir gyvavimo ciklo pabaigą.

Keičiasi klientų aptarnavimas pasitelkiant inovatyvius įrankius su papildytos realybės galimybėmis, atveriančias naujus būdus klientus konsultuoti ir aptarnauti nuotoliniu būtu.  Naujasis Xerox „CareAR“ sprendimas leidžia aptarnavimo komandoms akimirksniu teikti nuotolinį vaizdinės papildytos realybės pagalbą klientams ir darbuotojams.

Naujas paslaugų patirties valdymas su virtualia platforma „CareAR“

Andrius Jakimavičius, „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK), oficialios „Xerox“ atstovės Baltijos šalyse, verslo plėtros vadovas,  pristato „Xerox“ sprendimą, peržengiantį tradicinės spausdinimo paslaugų industrijos ribas – platformą „CareAR“, kuri leidžia nuotoliniu būdu spręsti klientams iškilusias problemas.

„Augant veiklos, kuri vykdoma nuotoliu, taškų skaičiui, didėja ir nuotolinio aptarnavimo poreikis. Pasitelkus „CareAR“, tam tikroje vietoje kilusios problemos gali būti sprendžiamos virtualioje aplinkoje, per nuotolį. Taip sutaupoma laiko, kvalifikuotas specialistas neprivalo vykti į vietą, problemą jis gali pašalinti konsultuodamas klientą virtualiai. Šis sprendimas prisideda prie kompetencijų spragų rinkoje užpildymo – aukštos kvalifikacijos specialistas, nevykdamas pas klientus, gali išspręsti daugiau užduočių ir dirbti efektyviau. Galiausiai, sutaupoma kuro emisijų tokiems iškvietimams“, – apie „CareAR“ pasakoja A. Jakimavičius.

BMK šiuo metu testuoja šį programinį sprendimą ir tikisi, kad tai leis reikšmingai išplėsti paslaugų portfelį. A. Jakimavičius priduria, kad ši platforma gali būti pritaikoma visuose segmentuose, kuriuose yra nutolusių taškų ir juose esančios įrangos – nuo telekomunikacijų, elektros tinklų, buitinės technikos remonto iki lėktuvų remonto.

Pasak A. Jakimavičiaus, partnerystė su „Xerox“ bendrovei padeda Baltijos regione diegti pačius naujausius sprendimus, kurie atspindi rinkos tendencijas ir atliepia klientų lūkesčius.

„Mes save identifikuojame kaip integratorius, kadangi „Xerox“ suteikiamus sprendimus lokalizuojame, pritaikome pagal klientų poreikius. Džiugu, kad „Xerox“ ne tik suteikia įrangą ir technologijas, bet ir užtikrina mokymų, kompetencijų gilinimo aplinką. Esame „Atea“ įmonių grupės dalis ir turime visus reikiamus IT resursus – tai mūsų stiprybė, kadangi galime atsižvelgti į visus klientų lūkesčius šiuolaikiniame technologinės pažangos kontekste“, – pažymi BMK atstovas.

Pasak jo, nebeužtenka klientui tik pristatyti įrangą ir ją aptarnauti – dirbama nuolatinio bendradarbiavimo, teikiančio abipusę vertę, pagrindu, taip gimsta individualūs sprendimai kiekvienai organizacijai.

„Gilinamės į organizacijų vidinius procesus ir užtikriname sklandų dokumento kelią nuo jo popierinio pavidalo iki dokumentų valdymo sistemos. Šį kelią siekiame kiek įmanoma automatizuoti, standartizuoti, sukurti saugią aplinką dokumentui. Tam kuriamos specialios programėlės bei autorizavimo sprendimai. Esant poreikiui analizuojame dokumentų turinį, kad juos vėliau būtų paprasta valdyti organizacijos įsidiegtoje sistemoje. Taip pat sparčiai automatizuojame ir savo vidinius procesus, kad klientui dar greičiau ir efektyviau galėtume suteikti paslaugas. Nuolat ieškome sistemų, kurios galėtų atliepti šiandieninį kontekstą ir skirtingų klientų poreikius“, – pasakoja A. Jakimavičius.

Įvertinta pasauliniu lygmeniu

Daugybę inovacijų kurianti ir diegianti korporacija „Xerox“ buvo pripažinta globaliu lygmeniu – „Quacirca“, pasaulyje pirmaujanti spausdinimo industrijos rinkos analizės ir konsultacijų bendrovė, pripažino „Xerox“ rinkos lydere savo 2022-ųjų debesų kompiuterijos paslaugų apžvalgoje (Cloud Print Services Landscape report). Pasak apžvalgos autorių, „Xerox“ įtvirtino savo lyderystę tiek strateginės vizijos atžvilgiu, tiek vertinant siūlomų paslaugų spektrą.

Apžvalgoje teigiama, kad „Xerox“ savo klientams suteikia lanksčius ir patikimus sprendimus, kurie padeda užtikrinti efektyvumą greitai kintančioje darbo aplinkoje, o svarbiausia – atveria galimybę organizacijoms tvariai plėstis, įdarbinant technologiškai pažangiausius įrankius.

Svarbų įvertinimą „Xerox“ pelnė ir 2021 m., „Quacirca“ valdomų spausdinimo paslaugų (Managed Print Services, MPS) ataskaitoje.

„Xerox“ yra viena stipriausių tiekėjų valdomų spausdinimo paslaugų rinkoje, turinti ilgą sudėtingų sprendimų diegimo patirtį. „Xerox“ stiprybės – itin išvystyta pasaulinė paslaugų tiekimo architektūra, stiprus pardavėjų palaikymas, gebėjimas įdarbinti gilią analizę ir aukščiausi saugumo standartai – tai charakteristikos, itin svarbos brandžioje MPS rinkoje“,  – rašoma ataskaitoje.

NAUJAS MODELIS! Xerox VersaLink C7120/25/30

Spalvotas daugiafunkcinis spausdintuvas Xerox VersaLink C7120/25/30 palengvina kasdienes darbo funkcijas. Šis įrenginys turi „Xerox ConnectKey“ technologiją,  kuri pasitarnauja kaip puikus darbo vietos atsistentas pažangiems darbo procesams.

Pagrindiniai įrenginio privalumai:

NAUJAS MODELIS! Xerox VersaLink B7125/30/35

Nespalvotas lazerinis daugiafunkcinis Xerox VersaLink B7125/30/35 spausdintuvas turi „Xerox ConnectKey“ technologiją,  kuri pasitarnauja kaip puikus darbo vietos atsistentas.

Įrenginio pagrindiniai privalumai:

Integruotas biuro spausdintuvas taupo vietą neaukojant funkcijų ir funkcionalumo.


Plačiau apie įrangą žiūrėkite vaizdo medžiagoje (EN)

Spausdinimo paslauga darbui iš namų

Saugesni ir efektyvesni spausdinimo infrastruktūros procesai Registrų centre

„Tokio ilgalaikio projekto vykdymo vertė – visapusiška. Jo planavimui ir įgyvendinimui prireikė visos mūsų IT komandos įsitraukimo, profesionalumo ir kompetencijos. Toks kolegų palaikymas bei pasiektas bendro darbo rezultatas išties džiugina. Įdiegus šiuos inovatyvius sprendimus, tikimės spartesnio procesų vykdymo, kokybiškų paslaugų tiekimo užtikrinimo, efektyvesnio resursų valdymo. Atnaujintas įrenginių parkas leis mūsų darbuotojams dirbti greičiau, patogiau, paprasčiau. Svarbu akcentuoti, kad nuo šiol procesai vyks ir saugiau. Tiekėjas ne tik pakeitė turėtus spausdintuvus, šalia jų įrengė dokumentų naikiklius, bet ir užtikrina duomenų apsaugą. Informacija yra šifruojama, spausdinimas vykdomas iš pasirinktų lokacijų, vartotojai nuo šiol yra autentifikuojami“

Registrų centro darbo vietų priežiūros skyriaus vadovas Rokas Ptakauskas.

Pagrindinių nacionalinių registrų bei informacinių sistemų priežiūra ir vystymas reikalauja nuolatinio kruopštaus planavimo, o ilgalaikių organizacijos strateginių tikslų siekimas neatsiejamas nuo šiuolaikinių skaitmeninių sprendimų pasitelkimo. Tokia darnaus valdymo vizija šiandien vadovaujasi Registrų centras, kurio prioritetu tampa ilgalaikį veiklos tvarumą užtikrinančios technologijos. Ši valstybės įmonė, žengusi pirmąjį žingsnį dokumentų skaitmeninės transformacijos link, nusprendė modernizuoti turimą spausdinimo infrastruktūrą ir ją pakeisti popierių bei elektros energiją tausojančiais, darbo procesus palengvinančiais, didesnį saugumą lemiančiais sprendimais. Pastarųjų diegimą Registrų centras patikėjo „Biznio mašinų kompanijos“ (BMK) komandai, kuri nuo šiol rūpinsis įrenginių priežiūra ir partnerius lydės strateginių tikslų įgyvendinimo link. 

Darniai papildė tvarumo viziją 

„Registrų centro darnumo strategijoje įtvirtintas siekis per ateinančius metus įgyvendinti sprendimus, kurie ne tik optimizuotų kasdienius procesus šiandien, bet ir kurtų ilgalaikę naudą. Siekiame kuo labiau sumažinti popierinių dokumentų kiekį, pereiti prie skaitmeniniais sprendimais grįstų paslaugų teikimo. Tiekėjo pasiūlytas spausdinimo infrastruktūros atnaujinimas atitiko mūsų tvaraus valdymo viziją ir tikime, leis įmonei siekti užsibrėžtų tikslų“, – sako Registrų centro Strateginio vystymo vadovas Adrijus Jusas.

Anot jo, įmonės spausdinimo infrastruktūros modernizavimui buvo skelbtas viešųjų pirkimų konkursas, kuriam buvo iškelti ne tik mažiausios kainos, bet ir ekonominio naudingumo kriterijai. Juos geriausiai atitiko BMK. A. Juso teigimu bendrovės diegiami išmanieji sprendimai darniai įsiliejo į bendrą Registrų centro veiklos strategiją, kurią šiuo metu papildo ir kitos iniciatyvos.

„Šalia įgyvendiname turimų archyvų skaitmeninimo projektą, atsisakome ir taršaus automobilių parko. Tiek įmonės viduje, tiek už jos ribų skatiname atliekų rūšiavimo kultūrą. Žvelgdami į ilgalaikę perspektyvą siekiame, kad visi mūsų sprendimai ir paslaugos būtų grįstos duomenimis bei skaitmeninimu. Vadovaujamės vizija, jog įmonės veikloje ilgainiui neliktų popieriaus. Jį jau dabar keičiame duomenimis ir skaitmenine informacija“, – pažymi A. Jusas.

Pateikė pilną paslaugų paketą 

Tai, kad BMK sprendimai lems dar didesnį įmonės veiklos tvarumą, įsitikinęs ir Registrų centro darbo vietų priežiūros skyriaus vadovas Rokas Ptakauskas. Pasak jo, atnaujinus spausdinimo infrastruktūrą, sumažės naudojamo popieriaus kiekis, o kartu skaičiuojama, kad elektros energijos bus sutaupoma penktadaliu. R. Ptakauskas pabrėžia, šios naudos yra tik dalis privalumų, kurių tikimasi iš partnerių.

Savo ruožtu BMK verslo vystymo vadovas Andrius Jakimavičius vardija, kaip tai yra įgyvendinama.

„Suprasdami projekto kompleksiškumą, tikslus ir uždavinius, visada pasirenkame partnerius bei sprendimus, kurie leistų sukurti didžiausią vertę. Toks požiūris ir gebėjimas sujungti žinias bei technologijas leidžia užtikrinti visų techninių sprendimų ir vadybos kokybę, kurti tvarią aplinką“, – tikina A. Jakimavičius.

Ilgalaikei partnerystei pasirinktas „Xerox“ gamintojas. Šios kompanijos požiūris ir strategija atitiko Registrų centro bei BMK keliamus tikslus ir kriterijus.

„Pasirinkome ir įdiegėme sparčiausius „Xerox“ daugiafunkcinius įrenginius. Tai naujausia, itin kokybiška, didesnį darbo efektyvumą garantuojanti technologija, kuri organizacijai nekels jokių rūpesčių ateinančius penkerius metus. Gamintojas yra apgalvojęs kiekvieną smulkmeną, gerinančią darbo su įrenginiu patirtį. Pavyzdžiui, įrenginys automatiškai „pabunda“, kai prie jo prieina vartotojas, pateikia personalizuotas dažniausiai naudojamų funkcijų rekomendacijas.  Tai leidžia greičiau ir efektyviau atlikti darbą. Verta paminėti ir „CareAR“ funkciją. Ji  leidžia nuotoliniu būdu užtikrinti greitą bei efektyvų paslaugos atstatymą“, – pasakoja ekspertas.

Anot A. Jakimavičiaus, taip pat įdiegta programinė įranga, garantuojanti saugų įrenginių naudojimą su galimybe pasitelkti „Follow me” funkcionalumą. Jis leidžia darbuotojams spausdinti iš bet kurio įrenginio, naudojant savo identifikacinę kortelę. Įdiegusi šiuos sprendimus, visą penkerių metų sutarties laikotarpį – iki 2026-ųjų – BMK komanda prižiūrės Registrų centro spausdinimo infrastruktūrą.

Atitiko visu poreikius 

A. Jakimavičiaus teigimu, BMK iškėlė sau tikslus Registrų centro IT komandai ir visiems darbuotojams užtikrinti spausdinimo procesų efektyvų valdymą, garantuoti, kad naudojami technologiniai sprendimai neribos darbuotojų kasdienių veiklų, o infrastruktūros priežiūrai prireiks tik minimalaus kliento IT skyriaus įsitraukimo. Taip buvo siekiama sutaupytą laiką skirti kitoms užduotims.

Andrius Jakimavičius tikina – tokie tikslai tik iš pažiūros atrodo lengvi. Juos BMK pasiekti leidžia turima profesionali komanda, naudojami automatizuoti darbo įrankiai ir valdymo sistemos. Visa tai užtikrina eksploatacinių medžiagų ir reaktyvų paslaugų sutrikimų stebėjimą, pastarojo valdymą, laiku suteikiamas serviso paslaugas.

„Kiekvienas procesas vykdomas pagal aiškiai su klientu apibrėžtą aptarnavimo lygio susitarimą (SLA). Visos grandys turi aiškias atsakomybes, todėl paslaugos valdymas tampa koordinuotas, o rekomendacijų teikimas leidžia kontroliuoti pokyčius. Mes, kaip paslaugų tiekėjas, siekiame užtikrinti maksimalų paslaugos skaidrumą, klientui suteikdami visą informaciją apie jos teikimą: tikslius duomenis apie spausdinimo kiekius, esamą skaitmenizavimo aplinką ir rekomendacijas dėl procesų tobulinimo, – pažymi A. Jakimavičius.

Vizija – vieninga 

Siekiant užsibrėžtų tikslų, pažymi R. Ptakauskas, ir buvo iškeltas ne tik kainos, bet ir ekonominio naudingumo kriterijus. Pasak jo, Registrų centras tvirtai žengia inovatyvių, tvarių sprendimų bei procesų diegimo linkme, o BMK tokius lūkesčius atitiko ir galėjo pasiūlyti tiek kokybišką įrangą, tiek skaidriai bei sklandžiai veikiančią automatizuotą jos valdymo sistemą.

Kita itin didelė partnerių kuriama vertė, pastebi R. Ptakauskas, yra spausdinimo infrastruktūros priežiūra. Įmonei dabar nebereikia rūpintis įrenginiais, kadangi BMK vykdo nuolatinį jų stebėjimą, laiku tiekia eksploatacines medžiagas, operatyviai rūpinasi galimų gedimų šalinimu.

„Mes išties palankiai vertiname šį bendradarbiavimą, juolab, kad esame vieningi požiūriu į spausdinimą ir jo kaitą ateityje. Mano komanda labai džiaugiasi partnerystės rezultatais, nes atnaujinta spausdinimo infrastruktūra pastebimai prisidėjo prie saugesnio, efektyvesnio darbo su dokumentais. BMK rūpinasi įrenginiais, dalinasi rekomendacijomis, kaip palengvinti vieną ar kitą veiklos procesą. Pasitelkiant naujausius technologinius sprendimus, kurie analizuoja vartotojų atliekamų kasdienių funkcijų ir nustatymų pakeitimus, stebimus išmaniųjų „Xerox“ įrenginių, teikiamos personalizuotos rekomendacijos numatytų nustatymų išsaugojimui ateičiai (angl. „adaptive learning“). Ši ir kitos BMK teikiamos naudos, užtikrinamos drauge su paslaugų kokybe, puikiai atitinka mūsų strateginę veiklos viziją“, – reziumuoja R. Ptakauskas.

Registrų centras

Xerox

Cookie Settings