Norint išmokti arba išmokyti kalbų – nepamainomas pagalbininkas yra „SmartClass+“ kalbų mokymo(-si) laboratorija. Pasinaudojant šia įranga, visi mokiniai kartu gali atlikti visų tipų užduotis, o mokytojo darbą palengvina kompiuteris, kuris gali automatiškai patikrinti didžiąją dalį mokinių darbų. Mokiniai patys gali būti mokytojais ir naudoti sistemą tobulėjimui – įsirašyti, perklausyti savo monologus ar dialogus, pasižymėti klaidas ir stengtis jų nekartoti ateityje.
Ypač galinga, tačiau lengvai valdoma „SmartClass+“ programinė įranga veikia su visais įrenginiais – nuo planšetinių kompiuterių iki standartinių stalinių įrenginių.
Namų darbų įskiepis leidžia mokytojams kurti ir priskirti užduotis mokiniams. Mokiniai jas gali atlikti jiems patogioje vietoje, jiems patogiu metu ir naudodami bet kurį įrenginį.
Interaktyvioji edukacinė platforma „Robotel Let’s Talk”:
Pirmoji pasaulyje kalbų mokymosi sistema, sujungusi technologijas ir profesionalų paruoštą interatyvųji edukacinį turinį.
Mobilus robotas Swivl, yra tikras mokytojo palydovas klasėje, neatitraukiantis dėmesio ir automatiškai fiksuojantis mokytojo judėjimo trajektoriją klasėje, tuo pačiu filmuodamas pamokos eigą mokymosi aplinkoje. Mokytojas savo įrašais gali dalintis viešai arba su atskirai pasirinktais vartotojais, grupėmis.
Mokiniai gali įrašytas pamokas peržiūrėti iš namų. Kilus neaiškumams, į vaizdo pamoką įterpti klausimus, bei gauti atsakymus iš mokytojo nuotoliniu būdu. Taip mokymosi procesas peržengia mokyklos sienas ir yra pasiekiamas iš bet kurios pasaulio vietos.
3D objektai ir mokomieji filmai padeda įsisavinti ir suprasti pateikiamą informaciją daug greičiau ir efektyviau. Sukuriamas įspūdis nepalieka nė vieno abejingo bei įtraukia net mažiausiai motyvuotus mokinius.
Komplektuose yra 3D objektų filmai daugeliui mokomųjų dalykų:
3D objektai padeda įsisavinti ir suprasti pateikiamą informaciją daug greičiau ir efektyviau. Sukuriamas įspūdis nepalieka nė vieno abejingo bei įtraukia net mažiausiai motyvuotus mokinius. Visi objektai veikia tiek su aktyvia, tiek su pasyvia 3D technologija.
Komplektuose yra 3D objektų rinkiniai daugeliui mokomųjų dalykų:
Edukaciniai robotai – visame pasaulyje populiari ugdymo priemonė, skirta mokytis iššifravimo, programavimo pradmenų ir problemų sprendimo. Šie robotai lengvai valdomi – juos galima užprogramuoti ant roboto esančiais mygtukais arba valdyti specialia programėle.
Pasinaudojant šiais robotukais programuoti gali būti ypač lengva – tiesiog sudėliokite maršrutą arba pasinaudokite specialiais roboto kilimėliais ir leiskite vaikams įveikti reikiamą trasą!
2030 metai – draugiško ateivio Scottie erdvėlaivis nukrito Žemėje ir mes turime padėti jam grįžti namo. Vaikai, atlikdami užduotis mokosi programavimo pagrindų bei loginio mąstymo. Sujungiamas realus ir virtualus pasauliai – vaikai dėlioja fizines korteles ir rezultatą fotografuoja mobiliuoju įrenginiu, planšete ar kompiuteriu, o rezultatą jau mato kompiuterio ekrane. Žaidimas įtraukia ir sudomina vaikus, skatina domėtis IT ir programavimu nuo mažų dienų.
„EdBot” kalba visomis populiariausiomis programavimo kalbomis, taigi nėra skirtumo ar Jūs mokotės naudodami Scratch ar programuojate Python, Javascript ar C++, robotas Jus supras.
Virš 16 skirtingų sensorių ir variklių, pilna judesių paletė pavers pamokas įdomia ir įtraukiančia veikla, kuri nepaliks nė vieno abejingo!
Šis robotas:
Interaktyvieji ekranai “Avtek” yra bene pigiausias sprendimas interaktyviųjų ekranų rinkoje. Šių ekranų modelius galima rinktis nuo 65 colių (164 cm) iki 98 colių (248 cm).
Dauguma modelių pasižymi stulbinama 4K raiška (3 840 x 2 160). Yra galimybė įsigyti jau su integruotu kompiuteriu arba jungti turimą. Ekraną galima valdyti pirštu arba specialiu rašikliu.
Vis dėlto šio interaktyviojo ekrano programinė įranga turi tik minimalias funkcijas.
„SMART“ interaktyvieji ekranai su sujungia visą klasę į bendrą mokymosi erdvę. Įrenginys leidžia mokiniams užduotis atlikti tiek prie ekrano, tiek turimuose mobiliuosiuose įrenginiuose. „SMART“ ekranai leidžia atsisiųsti pamokas į ekraną ir jas rodyti, tam net nereikia prijungti kompiuterio, taip pat pamoką galima rodyti tiesiog iš mobiliojo įrenginio.
SMART interaktyvi lenta yra jungiama su kompiuteriu ir projektoriumi. Piršto paspaudimais lentoje galima valdyti visą kompiuteryje esančią informaciją. Skaitmeniniu rašalu galima rašyti ant visų kompiuterinių objektų lentoje ir išsaugoti užrašus vienoje rinkmenoje, kuria patogu dalintis su kolegomis ir mokiniais.