Interaktyviosios lėkštės

APIE PREKĘ

Interaktyviosios lėkštės („Hopspots“) yra interaktyvi mokymosi priemonė, kuri jungia technologijas ir fizinę erdvę. Kuomet vaikai aktyviai dalyvauja pamokoje yra mažiau nekantrūs, lengviau sutelkia dėmesį į mokymasi. Naudojant „Hopspots“ bus lavinami socialiniai, kognityviniai gebėjimai, galimybė mokintis kalbų ar programavimo pagrindų.

Judesys ir programavimo pagrindai        

„Hopspot” didelį dėmesį skiria judėjimui. Su „Hopspot” vaikai juda, žaidžia ir mokosi tuo pačiu metu. Įvairių žaidimų pagalba vaikai begios, ropos, šokinės ir atliks kitas užduotis. Be to, „Hopspot“ įtraukia mokinius į  žaidimo kūrimą, lengvai galima išplėsti užduotis asmeniniais garsais ar nuotraukomis. Tai paprastas būdas programuoti, tokiu būdu vaikai gali tapti savo turinio gamintoju, o ne tik jo vartoju.

 Kalbos mokymasis ir kognityvinis mokymas                              

Kalbos mokymasis yra svarbi „Hopspot” dalis, kurioje vaikai gali sustiprinti savo kalbos įgūdžius. Klausydami, skaitydami ir rašydami naujus žodžius vaikai išplės savo žodyną. Taip pat, „Hopspot” gali būti naudojamas  norint išlaikyti mokinių dėmesį, pagerinti atmintį ir pažinti naujus dalykus. Skirtingi žaidimų tipai padeda vaikams susikaupti ir sutelkti jų dėmesį, naudojant jutimo pojūčius ir kūno judesius.

Prekės

Multisensorinių kambarių priemonės

MULTISENSORINIŲ KAMBARIŲ PRIEMONĖS

Daugiau

EduSensus - skaitmeninės įtraukiojo ugdymo priemonės

SKAITMENINĖS ĮTRAUKIOJO UGDYMO PRIEMONĖS

Daugiau

Edukacinės bitutės-robotai

EDUKACINĖS BITUTĖS – ROBOTAI

Daugiau

3D klasės mokomieji objektai

3D MOKOMIEJI OBJEKTAI

Daugiau

SUSISIEKITE

Produktu/servisu/sekmes forma

  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Hidden
  • Sutinku, kad UAB “Biznio mašinų kompanija“ tvarkytų mano pateiktus asmens duomenis atsakymo į užklausą pateikimo tikslu

  • Susipažinau su UAB „Biznio mašinų kompanija“ pateikta privatumo politika

Cookie Settings