SMART technologies

LIETUVOS MOKYTOJŲ FORUMAS

Vasario 28 d. Lietuvos Mokytojų Forume, įkvėptame #Switch!, keli šimtai progresyvių Lietuvos mokytojų ir vadovų diskutavo kartu su Lietuvos ir tarptautiniais ekspertais iš Suomijos, Singapūro, Danijos, Nyderlandų, Belgijos, Vokietijos, taip pat Europos Komisijos, Ekonominio bendradarbiavimo ir plėtros organizacijos (OECD) aukšto lygio švietimo ekspertais.
Įmonės „BMK“ vadovė, Daiva Viskontienė, pristatė pranešimą „ Ateities kompetencijos ir kaip jas įgyti skaitmeninės transformacijos kontekste”.


Inovacijų gausu, reikia tik drąsos išbandyti.

Šiuo metu įvairiuose švietimo sistemos inovacijų projektuose vyrauja keletas esminių lavinimo principų. Tai praktiniai bandymai, komandinis darbas, bendravimo kultūra virtualioje erdvėje, individualizuotos užduotys, žaidybiniai elementai. „Kaip teigia naujausios mokslinės studijos, būtent šie principai švietime yra didžiausias motyvatorius vaikams su didesniu užsidegimu įsitraukti į mokymosi procesus“, – sako Daiva Viskontienė, įmonės „BMK“ užsiimančios švietimo inovacijų plėtra, vadovė.

„Galiu paminėti edukacines priemones „Scottie Go“, „Blue-bot“, platformą „DB Primary“, „Bebro“ žaidimų korteles. Jos skatina logiškai ir algoritmiškai mąstyti, spręsti užduotis ir problemas komandose. Taip pat ugdo erdvinį mąstymą ir kūrybiškumą, projektavimo ir planavimo įgūdžius ir gilesnį ugdymo turinio įsisavinimą. Šiuos instrumentus galima integraliai naudoti tarpdisciplininiuose dalykuose: matematikoje, kalbų mokyme, pasaulio pažinimo pamokose. Ir tai nėra vien tik vaikų kontaktas su kompiuteriu ar virtualia erdve, nes užduotys reikalauja gyvo komandinio darbo, komunikacijos ir problemų sprendimo kompetencijų, naujų kontekstų pažinimo,“ – dėsto D. Viskontienė. Modernių priemonių švietime gausu, tačiau kai kuriems pedagogams vis dar trūksta drąsos žengti pirmąjį žingsnį ir tas priemones išbandyti. „Mokytojai, kaip ir mes visi, yra skirtingi.

Inovacijos daro mokytoją visapusiškai didesniu ir stipresniu.

Mes turime pamatinius dalykus, kurie arba išlaiko mus nuolatinėje augimo dinamikoje, arba esame įsikibę „status quo“ pozicijos. Tiems mokytojams, kurie nori inovacijų, tikriausiai gali tikti toks pat mokymosi būdas, kurį mes dabar siūlome mokiniams: per patirtį, patirtinius užsiėmimus, nuoseklų procesą, kurio reikia inovacijų įsisavinimui“, – sako ilgametę darbo su švietimo inovacijomis turinti „BMK“ vadovė.

Jos teigimu, jau yra nuotolinio mokymosi platformų, kuriose mokytojai iš visų šalių dalinasi savo patirtimis ir mokosi, taip kurdami tarpasmeninius santykius už savo klasės ir valstybės ribų. Specialistė pripažįsta, kad nors technologinės inovacijos yra svarbios šiandienos mokymosi procese, žmogiškoji, mokytojo asmenybės reikšmė išliks itin didelė. „Inovacijos daro mokytoją visapusiškai didesniu ir stipresniu. Nes lankstumas, atvirumas, tolerancija individualiam kiekvieno jauno žmogaus keliui yra iššūkis. Pasitelkiamos technologijas teikia didelę pagalbą mokytojui, tačiau mokytojas ir toliau lieka pagrindinė ašis. Tai mokytojas užduoda toną, pasako žodį, kuris gali ilgam sustruktūruoti jauno žmogaus pasirinkimus.“, – sako D. Viskontienė.

Kompetencijos ir technologijos inovatyvioje mokykloje.

Diskusijose apie inovacijas mokyklose dalyvausiantys ir vadovams apie kompetencijas skaitmeninės transformacijos kontekste kalbėsiantys BMK vadovai įsitikinę – šiandien labiausiai reikalinga požiūrio kaita į naujus mokymosi būdus, į ateities kompetencijų ugdymą. BMK kiekvienais metais kruopščiai atrenka ir į Lietuvos rinką pristato tarptautinėje erdvėje išbandytus ir pasiteisinusius sprendimus švietimui. Technologinius sprendimus lydi mokymai, nuolatinis grįžtamasis ryšys ir tolimesnis tobulėjimas.

 

Mokomosios klasės „The Cool Tool“

Dėl vaikams nepavojingos konstrukcijos tekinimas, pjaustymas, gręžimas ir šlifavimas nuo šiol gali būti tiesiog lengva užduotis.

Pasirinkite Jums labiausiai tinkamą staklių variantą: 

  1. Staklės „PLAYMAT“ –  skirtos jauniesiems meistrams, todėl gali būti naudojamos darželiuose ir pradinėse mokyklose. Rinkinyje yra saugusis 12 V/100–240 V maitinimo šaltinis.
  2. Staklės „KETURI VIENAME“ – Naudodami šį rinkinį, galite sukonstruoti kurias nors iš šių staklių: medžio tekinimo, siaurapjūklio, šlifavimo arba rankinio gręžimo. Komplekte yra apsauginiai akiniai ir atraminis centras.Taip pat pateikiamas saugusis 14 V/100–240 V maitinimo šaltinis, kaltas, grąžtas, surinkimo įrankiai ir montavimo filmukas.
  3. Metalo staklės „AŠTUONI VIENAME“ – Komplekte yra visos dalys, kurių reikia norint sukonstruoti vienas iš šių staklių: metalo tekinimo stakles, horizontaliąsias frezavimo stakles, medžio tekinimo stakles, centrinio gręžimo stakles, elektrinį siaurapjūklį, šlifavimo stakles, rankinį gręžtuvą arba rankinį šlifuoklį. Taip pat pateikiamas saugusis 14 V/100–240 V maitinimo šaltinis, sugraduotas postūmio mechanizmas tiksliam valdymui užtikrinti, grąžtas, frezavimo galvutė, kaltas, varžtai, surinkimo įrankiai.
  4. 3-ių Ašių kompiuteriu valdomos FREZAVIMO STAKLĖS – Staklių darbinė eiga: x = 145, y = 50, z = 50 (mm). Komplekte yra – metaliniai šliaužikliai ir precizinis frezos griebtuvas. 3 žingsniniai varikliai, kabeliai, pagrindas ir 14 V maitinimo šaltinis. 3 ašių frezavimo staklių valdiklis ir „SandyBox“ – tikralaikė kompiuterinė įranga,skirta CNC staklėms valdyti. Spaustuvai į komplektą neįeina.

VISOMS „COOL TOOL“ STAKLĖMS SUTEIKIAMA 24 MĖNESIŲ GARANTIJA!

„COOL TOOL“ ĮGALIOTASIS PLATINTOJAS LIETUVOJE – UAB „BIZNIO MAŠINŲ KOMPANIJA“.

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „the cool tool“

Robotas – konstruktorius „Edbot Dream“

Naujasis „Edbot dream“ robotas konstruktorius su kuriuo galima surinkti daugiau nei 20 skirtingų robotų.  Šis robotas, taip pat, yra skirtas mokyti(is) programavimo pagrindus, loginiam mąstymui ir kūrybiškumui lavinti.

Susijęs vaizdas

 

„SMART STEAM“ Rinkiniai

„SMART STEAM“ rinkiniai puikiai tinka skirtingų mokomųjų dalykų integracijai su IT (fizika, geografija, matematika, muzika, chemija ir kt.). Šie rinkiniai sukurti taip, kad juos naudoti būtų labai paprasta. Be to, jie tinka visiems įrenginiams ir visoms operacinėms sistemoms („Windows“, „iOS“, „Android“).

Nuo šiol mokytis gali būti ypatingai smagu!

„SMART STEAM“ rinkinių privalumai:

Galite pasirinkti Jums tinkamiausią rinkinį:

  1. KLASĖS RINKINYS –  komplekte yra 10 rinkinių, skirtų dirbti 3 mokinių grupei (pritaikyta klasei iki 30 mokinių). Komplekte nemokami profesionalaus lektoriaus mokymai.
  2. STEAM RINKINYS – Pritaikytas dirbti mažoms grupėms iki 6 mokinių.

Susijęs vaizdas

Interaktyvieji „Clevertouch“ ekranai

Clevertouch interaktyvieji ekranai – lyderiaujantis sprendimas UK interaktyviųjų ekranų rinkoje. Tai puikus kokybės ir kainos santykis, norint pasirinkti interaktyvųjį ekraną su integruotu kompiuteriu arba Android programine įranga.

Clevertouch interaktyviųjų ekranų modelius galima rinktis nuo 55 colių iki 86 colių dydžio.

Šie ekranai pasižymi stulbinama 4K raiška (3 840 x 2 160). Be to, ekranams yra taikoma 5 metų garantija

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „clevertouch“

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „clevertouch“

 

„MozaBook“ programinė įranga

MozaBook – edukacinė prezentacijų programinė įranga interaktyvioms lentoms.

MozaBook plečia Jūsų mokymo priemones su universaliomis iliustracijomis, animacijomis ir įdomiomis prezentacijų galimybėmis. Įspūdingas interaktyvus turinys ir įdiegtos įgudžių vystimo virtualios laboratorijų aplikacijos padės pažadinti mokinių susidomėjimą, bei gilinti žinias.

BMK, renkantis MozaBook programinę įrangą, gali pasiūlyti:

Vaizdo rezultatas pagal užklausą „Mozabook“

Keramikos, molio ir kitų medžiagų spausdintuvas

BMK pristato populiariausią rinkoje, tankaus skysčio medžiagomis spausdinantį 3D spausdintuvą „DeltaWasp 2040“. Su šiuo spausdintuvu galite kokybiškai spausdinti keramikos, molio, porceliano ir kitų medžiagų gaminius.

Šis spausdintuvas standartiškai komplektuojamas kaip įprastas 3D spausdintuvas su plastiko medžiagoms pritaikyta spausdinimo galvute, tačiau yra lengvai paruošiamas darbui su tankaus skysčio pavidalo medžiagomis. Tam reikalinga speciali spausdinimo galvutė su priedais – „Clay Kit 2.0“ (komplekte yra visi reikiami priedai ir 10 kg porceliano spausdinimo medžiagos).

Įsigijus šį spausdintuvą, BMK specialistai pamokys dirbti su spausdintuvo programine įranga ir pačiu spausdintuvu.

Interaktyviosios lėkštės

Interaktyviosios lėkštės („Hopspots“) yra interaktyvi mokymosi priemonė, kuri jungia technologijas ir fizinę erdvę. Kuomet vaikai aktyviai dalyvauja pamokoje yra mažiau nekantrūs, lengviau sutelkia dėmesį į mokymasi. Naudojant „Hopspots“ bus lavinami socialiniai, kognityviniai gebėjimai, galimybė mokintis kalbų ar programavimo pagrindų.

Judesys ir programavimo pagrindai        

„Hopspot“ didelį dėmesį skiria judėjimui. Su „Hopspot“ vaikai juda, žaidžia ir mokosi tuo pačiu metu. Įvairių žaidimų pagalba vaikai begios, ropos, šokinės ir atliks kitas užduotis. Be to, „Hopspot“ įtraukia mokinius į  žaidimo kūrimą, lengvai galima išplėsti užduotis asmeniniais garsais ar nuotraukomis. Tai paprastas būdas programuoti, tokiu būdu vaikai gali tapti savo turinio gamintoju, o ne tik jo vartoju.

 Kalbos mokymasis ir kognityvinis mokymas                              

Kalbos mokymasis yra svarbi „Hopspot“ dalis, kurioje vaikai gali sustiprinti savo kalbos įgūdžius. Klausydami, skaitydami ir rašydami naujus žodžius vaikai išplės savo žodyną. Taip pat, „Hopspot“ gali būti naudojamas  norint išlaikyti mokinių dėmesį, pagerinti atmintį ir pažinti naujus dalykus. Skirtingi žaidimų tipai padeda vaikams susikaupti ir sutelkti jų dėmesį, naudojant jutimo pojūčius ir kūno judesius.

Interaktyvusis stalas

Jau seniai žinoma, kad mokymasis žaidžiant yra efektyviausias būdas įgyti žinių.

Interaktyvusis stalas – viena iš veiksmingiausių priemonių, padedančių mokytis žaidžiant. Jis lengvai vaikus įtraukia į žaidimų pagrindu parengtas įvairias mokymosi užduotis – netgi tuos, kuriems sudominti reikia daugiau pastangų.

Pagrindiniai ekrano privalumai:

  • Elektrinis aukščio ir posvyrio kampo reguliavimas;
  • Nuo 32 iki 65 colių įstrižainės modeliai;
  • Galima rinktis korpuso spalvą iš 7 galimų variantų;
  • Nuo smūgių ir pažeidimų apsaugotas paviršius;
  • Programinė įranga ir interaktyviosios užduotys komplekte;
  • Visa įranga viename korpuse, nėra jokių jungčių;
  • Galimi keli spalvų variantai.

 

Susijęs vaizdas